שני מהלכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שני מהלכים
    אסתי
    18/07/2012

    שלום
    אני בת 35 אני מטופלת כבר שנתיים עדיין השיניים העליונות בולטות מעט ויש מנשך חצי עמוק (בעייה בסגר העובר אנכי )
    הרופא שלי המליץ על אינטרוזיה הוא החליף את החוט האורתודונטי ואמר לי שהוא מכופף אותו על מנת ליצור אינטרוזיה .
    במקביל שם הרופא שרשרת גומיות על השיניים העליונות ואמר לי כי זה יצמיד את השיניים העליונות לתחתונות וישפר את הסגר .
    (הרופא אמר לי לשים גומיות בין לסתיות בלילה)
    את הטיפול הזה עברתי לפני כחודש ,במהלך החודש נוצרו רווחים קטנים מאוד בין השיניים החותכות העליונות .
    הרופא טען שהרווחים נוצרו על מנת שיהיה מקום לשיניים להדחף לאחור .
    לא ברור לי איך אפשר לעשות שני מהלכים שלכאורה סותרים זה את זה .יצירת רווחים קטנים ובמקביל הצמדת השיניים זו לזו באמצעות גומיות .אבקש את התייחסותך לשאלתי .
    אני ממש נואשת לא מבינה את הסבריו של הרופא שלי . הוא לא רוצה לדבר הרבה .קשה מאוד להבין אותו .אני לא צעירה ,רוצה כבר לסיים את הטיפול על הצד הטוב ביותר ויש לי תחושה לא כל כך טובה .
    חוששת מאוד שאשאר עם שיניים בולטות ועם בעייה בסגר .
    אנא עזרו לי ,בתודה ענקית מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שני מהלכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני מהלכים - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    19/07/2012

    כנראה שהגומיות שאת מרכיבה פותחות את הרווחים אבל כשאלה יסגרו בהמשך הטיפול, השיניים הקדמיות העליונות יכנסו פנימה, כך שאין סתירה בפעולות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו