מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימוןלינוי30/07/2012
שלום אני אותו ילד שרשם לפני כמה ימים שהוא מפחד מהעקירות.
אך מצאתי אורטודנט שמישתמש בשיטה של הדיימון והוא אמר שאני
לא חייב עקירות וזה היתרון של השיטה שאין עקירות. וזה מאוד משמח אותי
אבל ככה: הוא אמר שזה פחות זמן+לא צריך לבוא כול חודש להחליף גומיות כי +
לא כואב כמעט +אין עקירות... אז פה יש אצלי חשש כי איך אומרים מה שטוב מדי
מלהיות אמיתי-לא אמיתי זאת אומרת שאני מפחד שיש בזה חסרונות שהוא בחר
לא להביא. אתה מודע לשיטה הזאת? מה אתה חושב עליה? בבקשה תגיב מהר
כי אני רוצה להתחיל לפני סיום החופש. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימון - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/08/2012השיטה ידועה. ההחלטה על עקירות צריכה להיות מבוססת על נתוני המטופל ולא נתוני המכשור. מה שניתן לעשות ללא עקירות בשיטת דיימון, ניתן לעשות ללא עקירות גם בשיטה אחרת. הכי חשוב שתבדוק שהרופא הוא אורתודונט מומחה או עבר התמחות מוכרת על ידי משרד הבריאות. את רשימת האורתודונטים תוכל למצוא באתר האגודה האורתודונטית או באתר ההסתדרות לרפואת שיניים.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדקתי
לינוי01/08/2012כן הוא חלק מהאגודה אך אני רוצה לציין שהאורטודנט שהייתי אצלו בהתחלה
שאמר 4 עקירות אמר שאפשר גם בלי זה נכון אבל הוא אמר שזה לא יצא יפה בכלל
והוא אמר שהוא מדבר מניסיון והשני של הדימון לא הזכיר אפילו עקירות אז שאלנו אותו
והוא אמר שבשיטה הזאת כמעט ואין מקרים של עקירות אלה רק מקרים חריגים
והוא הביא תמונות של ילדים שהיה להם מצב כמו שלי פחות או יותר והשיינים אחרי הטיפול ישרות. זאת אומרת שאחד מהם לא טעה. אני יכול לעשות את הטיפול בלי חשש שהתוצאה לא תיהיה טובה כמו שהזכיר הראשון??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדקתי - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/08/2012הייתי מנסה ללא עקירות. אם לא יהיה יפה, תמיד ניתן יהיה לעקור בשלב מאוחר יותר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אמר שאין צורך בכלל לעקור שיניים
עכביש בשיניים לילדה בת 8.5
חלקים לא שלמים בפלטה ומה מטרתם
חוסר בשיניים לטרליות ומה ניתן לעשות
קושי להסיר את הפלטות לפני האכילה
יישור שיניים בפעם השנייה ושימוש בפלטה
רסן חיצוני בשיניים לילדה בת 15
מנח הלשון בפה בעת מנוחה, דיבור ובליעה
פלטות שקופות לשימור לכל החיים
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




