up- righting

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • up- righting
    חגית
    05/08/2012

    שלום
    אני מטופלת בגשר כשנתיים ואני בת 37 .
    כשהתחלתי את היישור ,הייתה חסרה לי תוחנת מספר 36.
    האורתודונט צמצם את הרווח שהיה בין התוחנות אך רק הכותרת זזה לכיוון הרווח ולא השורשים .
    הייתי אצל רופא השיניים שלי שמטפל בי באופן כללי והוא עשה לי צילום ובצילום רואים שאכן הכותרת זזה ולא השורשים .הוא אמר לי שאני צריכה לעשות up-righting לשן.
    ניגשתי לאורתודונט שלי והוא אמר שיעשה לי בסוף הטיפול אך זה לא יצא מושלם .
    השאלה שלי לא ניתן לעשות עכשיו את הההליך ,מדוע צריך לחכות לסוף הטיפול .
    שאלה שנייה איך זה מתבצע ,ארצה לקבל מעט פרטים על אופן הביצוע .
    ושאלה שלישת ואחרונה מה הכוונהלא יצא מושלם .
    תודה מראש על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    up- righting

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • up- righting - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    06/08/2012

    uprighting לפני שהרווח נסגר ימנע את המשך הסגירה של הרווח. ניתן לבצע זאת על ידי כיפופים מתאימים של קשתות המתכת. לא מושלם - הכוונה ששורשי השיניים לא יהיו מקבילים ו/או שישאר רווח. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו