יעילות עקירות השן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יעילות עקירות השן
    מאי
    01/09/2012

    שלום, אני נמצאת בטיפול אורטודנטי כ11 חודשים וצפוייה להוריד את הגשר בקרוב, במהלך הטיפול עקרתי שתי שיניים בלסת העליונה(רביעיות מהסוף) על מנת להכניס את הלסת פנימה וליצור סגירת פה נכונה,הלסת אכן נכנסה,אומנם שמתי לב כבר הרבה זמן שהחניכיים שלי הן בלוטות מאוד ורואים אותן בזמן שאני מחייכת ,רציתי לשאול האם זה אמור להסתדר בקרוב והאם עקירת שתי השיניים תועיל בסופו של דבר שלא יראו את החניכיים? או שהמצב יישאר כמו שהוא עכשיו ומה יש לעשות במקרה כזה ?(ניתוח חניכיים וכד'?)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעילות עקירות השן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעילות עקירות השן - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    01/09/2012

    לא ניתן לומר לך אם העקירות יועילו לבעיהף שאת מציגה, כי התועלת תלויה במשתנים רבים כגון הטיית השיניים, עובי השפה העליונה וכו'. אם לא יועיל יש מס' אופציות - כמו שכתבת - ניתןח חניכים או ניתוח להעלאת הלסת העליונה. בהצלחה כיום מקבלים הרבה יותר חיוך, שבו בחניכיים נראות כיפה ומעניק מראה צעיר, אז בבקשה אל תראי בכך בעיה קשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו