קיבוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קיבוע
    רעות
    12/09/2012

    שלום, אשמח אם תוכלו לייעץ לי..
    אני בת 24, ובתקופת ההתבגרות(13,14) היה לי רסן ולאחר מכן גשר למשך פחות או יותר שנתיים,
    לאחר מכן שמו לי קיבוע, אשר נשמר כביכול עד לפני חודש,
    לפני חודש שמתי לב שהקיבוע נשבר ו2 שיניים החלו להתעקם(שן אחת החלה להיכנס מעט בפנים ושן אחת החלה להתעקם כלפי חוץ).
    פניתי לאותה אורתודנטית שטיפלה בי, היא ייעצה לי לעשות צילום פנורמי ולגשת לרופא כירוגי בטענה שאולי שיני הבינה דוחפות את השיניים ויש לעקור אותן.
    פניתי לרופא כירוגי והוא טען שאין צורך לעקור ולכן פניתי שוב לרופאה שטיפלה בי כדי לבצע קיבוע חדש..וכך היה.

    הבעיה היא , השיניים שהתעקמו מאוד מפריעות לי..
    אני גם מפחדת שאותן שיניים ימשיכו לזוז ולהתעקם למרות שיש לי קיבוע חדש..

    האם יש אפשרות לשים איזושהי פלטה בלילה ליישור השיניים, למרות שיש לי קיבוע???
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבוע - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    13/09/2012

    ניתן לבצע פלטה נוסף לקיבוע באותה הלסת. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו