כאבי שיניים חזקים מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי שיניים חזקים מאוד
    אתי
    13/09/2012

    שלום וברכה.
    אני בת 27 יש לי הרבה טיפולי שיניים-ומפחד מרופא שיניים לא טיפלתי רק שהיה דחוף-שהתחילו כאבי שיניים.
    עכשיו החלטתי שאני חייבת לעשות טיפולי שיניים -גם הפעם אחרי שהתחילו כאבי שיניים חזקים מאוד.כאבים מאוד עד שדברו איתו לא שמעתי מה מדברים ראיתי רק תשפתיים נעות....
    לשאלתי:יש לי שן בלסת התחתונה השניה מהסוף-שם החלו הכאבים ולכן פניתי לרופא ובאמת היה טיפול שורש הרופא אמר לי שבד"כ יש 3 תעלות ולי יש 4 .הוא טיפל בי הכל טוב ויפה.יומיים אחרי באתי עשה צילום לבדוק שבאמת הכל בסדר.וגם בסיום הטיפול צילם והכל היה בסדר.
    זה היה לפני חודש ושבועיים.
    בשבוע וחצי האחרונים חזרו לי הכאבים והוא נתן לי אוגמנטין-875 .אחרי יומיים החליפו לי אריתרו 500 כי אסור לי בגלל שאני רגישה לפנצילין.
    חזרו לי הכאבים מאוד חזק אחרי שכמה ימים אני עם אנטיביוטיקה ומשככי כאבים ולא עזר .הוא עקר לי חצי מהשן.עקר בראשון.
    עדין יש לי רגישות ומדי פעם כואב לי חזק מאוד.
    האם זה הגיוני? מה זה יכול להיות ???. הוא אומר שבצילום הכל בסדר.
    שאני נוגעת בחניכיים כואב לי .-חזק מאוד.
    מה ניתן עוד לעשות למרות שזה בשלט רחוק בלי לראות...
    אני ממש אובדת עצות כבר כמעט חודשים אני סובלת מאותה שן.
    אני גם לא מצליחה לאכול בצד הזה אני מנסה וזה כואב מאוד.כאב חד מאוד.
    אשמח לתגובה .
    שנה טובה מלאה בחיוכים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי שיניים חזקים מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי שיניים חזקים מאוד - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    13/09/2012

    בעיותיך אינן מתאימות לפורום זה של יישור שיניים. פני לרפואת שיניים כללית או טיפולי שורש=אנדודוניה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו