אשמח לשמוע חוות דעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לשמוע חוות דעת
    אלון
    27/09/2012

    שלום, שמי אלון ואני בן 28.
    לפני בערך שנתיים התחלתי טיפול ליישור שיניים בהולנד עד שעברתי לישראל בדצמבר האחרון, מאז הנושא הוזנח (לצערי הרב!) מכל מיני סיבות.
    השיניים נראות הרבה יותר טוב מאשר לפני הטיפול אבל אני בטוח שעדיין יש זמן עד לסיום הטיפול (כרגע יש לי ריבועים בשיניים).
    אני עומד להתחתן עוד חודשיים - בסוף נובמבר, אני ממש ממש רוצה להתחתן בלי הריבועים.
    מה הדבר הכי נכון לעשות? האם אוכל להתחיל טיפול אצל אורטודנט ללא התיק ההולנדי עם המידע על אופן הטיפול (יש בידי רק את הדגם מחרסינה של הלסתות והשינים) האם יהיה אפשרי להוריד את זה רק ליום החתונה?
    והאם רגיל של כללית אמור לכסות חלק מהעלויות?

    תודה ויום טוב,
    אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לשמוע חוות דעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתונה במהלך טיפול של יישור שיניים

    דר' דינבר
    01/10/2012

    אם אינך מוכן להתחתן עם המכשור, יש להסיר את המכשור ולקחת בחשבון את העלויות הכרוכות. כמו כן, הסרת המכשור מאריכה משמעותית את הטיפול גם אם מסירים את המכשור ליום אחד.בהצלחה ומזל לטוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו