אחריות רופא אורטודנט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחריות רופא אורטודנט
    סיגל
    29/10/2012

    שלום רב, יש לי תאומים בני כמעט 14 ולשניהם יש ברזלים מלפני כחודשיים.
    עוד באותו יום של הרכבת הברזלים (בלסת העליונה) לאחד מהם נפלה אחת מהקוביות המודבקות על הברזל. מאז הם הרכיבו גם בלסת תחתונה ועדיין כמעט כל שבוע צריך ללכת להדביק משהו שזז. האם זה סביר ? היום הרופאה אמרה לבני שאם יצטרכו עוד פעם להדביק , אז זה יהיה על חשבוננו !!! ??? הייתכן ??!!! הילדים לא אוכלים מאכלים "אסורים" כגון סוכריות , פופקורן וכדומה.
    האם יש לרופאה אחריות מלאה על כל "הנפילות" הללו ?
    במידה ואני לא מרוצה מהטיפול - האם יש באפשרותי להחליף/ לעבור לרופא אחר כאשר הילדים עם הברזלים ??
    אודה על תשובתכם בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחריות רופא אורטודנט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחריות רופא אורטודנט - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    31/10/2012

    סביר להניח שילדיך ילמדו עם הזמן מה גורם להפלת הסמכים. הרתעה בתשלום עשויה לעזור כך שישתדלו לשמור על המכשור. אולי הם נוהגים להכניס לפה כלי כתיבה או משהו אחר שגורם לנפילות. לא הייתי שופטת לפי החודשיים הראשונים והנפילות שהטיפול אינו טוב. תמיד ניתן לעבור לרופא אחר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו