הדבקת קיבוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הדבקת קיבוע
    מיכאל
    28/04/2013

    שלום
    לאחר יישור שיניים השתחרר לי הקיבוע ובפעם הראשונה שהדביקו לי אותו קשרו אותו עם חוטי ברזל לשיניים ואז הדביקו ולאחר מכן הסירו את החוטי ברזל
    ובפעם השניה שהדביקו היא (עוזרת אורטו)רק החזיקה עם היד והדביקה
    והשאלה שלי היא האם יש חשש שהקיבוע לא ישב מאה אחוז ועכשיו יש מצב שהשיניים יזוזו בנוסף אציין שלאחר ההדבקה השניה הסגירה של הלסת לא טובה בגלל שיש יותר דבק

    ובלסת התחתונה בקיבוע היה חריץ בין הקיבוע לשן שנכנס שם לכלכוך שמאוד קשה להוציא ,אמרתי לרופא על החריץ והוא שם שם עוד דבק על הלכלוך והשאלה שלי אם יש בעיה שהלכלוך תקוע שם בין הדבק לשן

    חשוב לי לציין שאת הגשר הורידו לי רק לפני שבועיים ואני ממש לא מרוצה מהתוצאות השיניים לא יישרות למטה ולמעלה נשארו רווחים.אני מטופל בכללית
    אשמח לשמוע תשובה לגבי השאלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדבקת קיבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקת קיבוע - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    29/04/2013

    יתכן שהשיניים יזוזו גם עם הקיבוע מודבק בעיקר אם הוא מפעיל כוחות. אתה יכול לפנות פגוף כגון "פניו הציבור" בכללית. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פניות הציבור

    מיכאל
    29/04/2013

    אני יודע על הגוף הזה ואני שוקל לפנות אליהם רק רציתי לפני זה לברר כמה דברים כי אולי אני טועה
    לגבי זה השיניים טיפה עקומות אתפשר
    לגבי הנקודה שבא הסגר לא טוב אפשר עוד לשייף קצת
    אך שתי דברים מטרידים אותי,האחד הוא האם לבקש מהרופא להסיר את הקיבוע ולהדביקו מחדש או שה מודבק טוב,כי הפעם הראשונה הרופא הצמידה את הקיבוע עם חוטי ברזל ואז הדביקה וזה לדעתי בשביל שהקיבוע ייצמד היטב וישמור על השיניים כמו שהם ובפעם השניה היא רק החזיקה עם האצבע ומה שאני רוצה לדעת אם זה מקובל להדביק קיבוע בצורה כזו או שהיא מיהרה לדפדף אותי

    ובשאלה השניה רציתי לדעת אם יש סיכון בזה שיש קצת לכלכוך בין השן צמוד לקיבוע לבין הדבק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי

    מיכאל
    01/05/2013

    ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו