חיוך לא סימטרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיוך לא סימטרי
    אביב
    05/09/2013

    שלום אני בן 25 בריא...יש לי בעיה אסתטית שכאשר אני מחייך אז חוץ מזה שיש לי gummy smile שלא ממש מפריע לי אז מה שבאמת מפריע לי הוא שזה נראה שהשיניים שלי בלסת העליונה ממש לא סימטריות בגלל שהלסת כאילו נוטה בצד ימין של הפנים כלפיי מטה וממש רואים את זה וזה נראה ממש מכוער!!!...זה יוצר לי מראה לא אסתטי...אני כבר לפני כשנה הלכתי לאורטודנט שבדק אותי ואמר שהמנשך שלי תקין והשיניים ישרות...וגם הלכתי לרופא שהוא כירורג פה ולסת שבדק אותי וגם הבאתי לו צילומים של הלסת והוא אמר שהמנשך תקין והשיניים שלי לא עקומות...הרופא פה ולסת עזר לי קצת עם ה gummy smile על ידי כך שהוא עשה לי ניתוח בשם lip lowering אם אתם מכירים וגם קצת האריך לי את הכותרת בשיניים עליונות...אחרי שיצאתי מהניתוח אני אומנם הייתי קצת מרוצה אבל עדיין המראה של החיוך שלי ממש מכוער!!!... הסתכלתי על עצמי שוב במראה והבנתי שבכלל הgummy smile לא הייתה הבעיה והבעיה היא שהחיוך שלי ממש לא סימטרי בגלל הלסת שנוטה למעטה באלכסון לצד ימין...בקיצור כדי לא לסבך אתכם אני צירפתי תמונה....רציתי פשוט לשאול האם יישור שיניים יכול לסדר את העיוות המעצבן הזה?....תודה וסליחה על החפירה...


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיוך לא סימטרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיוך לא סימטרי - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    08/09/2013

    קיימים פתרונות אורתודונטיים בעזרת שתלים זמניים או בלעדיהם, אך יציבות התוצאה לאורך זמן אינה מובטחת. הפתרון היותר יציב עבורך יכול להיות אורתוכירורגי. פנה לאחד מהמרכזים, המבצעים ניתוחים אלה ב: איכילוב, תל השומר, בלינסון, הדסה,רמב"ם וכן קיים מרכז פרטי אחד. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי

    אביב
    08/09/2013

    האורתוכירורגי זה בטח ניתוח לסת שיעלו לי אותה למעלה ואז לא יראו לי את החניכיים...אבל זה לא יפתור את הבעיה כי זה שרואים לי את החניכיים לא מפריע לי...מה שמפריע לי זה שאם את רואה לפי התמונה אז השיניים שלי בלסת העליונה הולכות באלכסון כלפי מטה לצד ימין של הפה ..בגלל שצילמתי תמונה וזה הפוך כשמצלמים אז שם רואים את זה בצד שמאל...אז השאלה שלי היא שזה לא קשור ליישור שיניים? שהקו שיניים יהיה אחיד?....כי ניתוח לסת זה בשביל להעלות אותה כלפיי מעלה רק...או שאני טועה?... איך זה יפתור לי את זה שהקו שיניים יהיה אחיד?...


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    09/09/2013

    החיתוך של הלסת יכול להעשות בצורה אלכסונית, העלאה בצד אחד יור מאשר בצד האחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אחרונה

    אביב
    09/09/2013

    אמרת שניתן לחתוך את הלסת באלכסון...אבל אם יחתכו באלכסון אז אחר כך השיניים אולי לא יהיו באותו קו? או שזה יפתור את זה?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אחרונה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    11/09/2013

    החיתוך האלכסוני אמור לפתור את בעיתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו