טיפול שיניים מאכזב וכושל מאוד!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול שיניים מאכזב וכושל מאוד!
    אורי
    18/10/2013

    שלום רב,
    לפני כשנתיים וחצי חברתי החליטה ללכת לטיפול בשיניים, היה לה רווח בלסת התחתונה בין שתי שיניים הקדמיות. האורתודנט חייב אותה לשים גשר גם למטה וגם למעלה על אף שהשיניים למעלה היו מושלמות.
    לאחר שנתיים בתום הטיפול השיניים בלסת העליונה פשוט נוראיות, כל הלסת נכנסה פנימה והשיניים נוטות כלפי פנים בצורה לא אסתטית ולא כפי שאמור להיראות.
    חברה שלי אמרה לו שהיא מאוכזבת ושהיא לא מוכנה שזה יישאר כך, הוא הסביר לה שתוך חצי שנה השיניים ייצאו בחוץ וזה לא ייראה כך, עברה חצי שנה והשיניים לא זזו אפילו מעט.
    מה ניתן לעשות בנידון? היא מתוסכלת ושוקלת להגיד תביעה, האם יש טיפול ואפשרות לסדר את השיניים שייצאו בחוץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שיניים מאכזב וכושל מאוד! - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    20/10/2013

    קיימות אפשרויות לשיפור. כדאי שתפנה לייעוץ נוסף אצל מומחה או מומחית לאורתודונטיה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו