שיניים קטנות מידי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיניים קטנות מידי?
    סי
    29/10/2013

    שלום. בני בן 15 היה אצל אורטודנט לבדיקה אם צריך יישור שיניים. בין היתר אמר הרופא שלבני יש:small lateral in cisors.
    שתי שיניו העליונות, לא הקידמיות ביותר אלא הסמוכות להן, קטנות מאד. אמורות להיות כ80% מגודל הקידמיות ואצל בני הן קטנות הרבה יותר. הסביר שיש שתי אופציות: ליישר את השיניים ולהשאיר את הקטנות אבל זה לא יהיה ממש אסתטי, או להשאיר רווח בין השיניים ולאחר הסרת הגשר, להדביק על השיניים הקטנות ציםוי מחומר של סתימה או חרסינה ובכך בעצם להגדיל אותן.
    ??? מה דעתכם? במיוחד מבחינה רפואית- האם זה לא מזיק לשן, האם בגיל כל כך צעיר כדאי להתחיל עם הדבקות למיניהן. ומבחינה אסתטית, האם ניתן להגיע לצבע תואם לצבע השיניים והאם הצבע לא משתנה עם הזמן.
    מאד מבולבלת, אשמח לייעוץ. המון תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיניים קטנות מידי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים קטנות מידי? - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    29/10/2013

    כשקשת השיניים מסודרת, לא בהכרח שמים לב לכך ששיניים אלה קטנות מהרגיל. השאלה היא אם ניתן להגיע לסגר טוב ללא השארת רווחים - וזה תלוי במקרה. ציפוי בצבע השן אינו מזיק, אך עלול לשנות צבע עם הזמן, מצב שניתן להתגבר עליו, על ידי חידוש מסוים של השיפוץ. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו