ישור שיניים טיפול אסטטי או רפואי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ישור שיניים טיפול אסטטי או רפואי?
    רינת
    29/04/2014

    שלום וברכה.. הרופא המליץ לי על יישור שיניים וכרגע זה כל כך בולט .. ברצוני לשאול האם ישור זה טיפול אסטטי או רפואי ? האם שיניים עקומות גורמות לעששות ודלקות בחינכיים ? שלטווח הארוך כביכול השיניים יהיו לא בריאות? האם לא אבצע ישור שיניים (אני בת 27 ) השיניים ימשיכו להתעקם ? האם יש קשר בין שיניים עקומות לחריקת שיניים וסד לילה ? והאם אחרי הלידות השיניים מתעקמות יותר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישור שיניים טיפול אסטטי או רפואי? - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    29/04/2014

    יישור שיניים הוא כיום ברוב המקרים מסיבות אסטטיות, אך בחלק מהמקרים בשל סיבות רפואיות. שינים עקומות לא גורמות לעששת ודלקות חניכיים, אם ניתן לנקותן כראוי. לא בהכרח שבטווח הארוך תהיינה לא בריאות. השיניים בתנועה מסויימת כל החיים. יתכן שימשיכו להתעקם. אין קשר בין שיניים עקומות וחריקה ברוב המקרים. אחרי לידות, אין סיבה שהשייניים יתעקמו יותר, אלא אם יש דלקות חניכיים, הגורמות לנסיגת העצם שאוחזת את השיניים. מקווה שהשבתי כראוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו