יישור שינים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יישור שינים
    קארין יטח
    06/07/2014

    שלום,
    אני בתהליך של יישור שיניים עברו כבר 10 חודשים שיש לי בפה גשר אורתודנטי מברזל קוביות בלסת עליונה ותחתונה כרגע הרופא החליט להוציא את הברייקטים על מנת לשנות מיקומים של גובה שן אחת שלי למעלה אחת למטה וכו..

    השאלה שלי האם יש חומר ממיס של דבק איתו ניתן להוריד את הברייקט? הרופא תפס את הברייקט עם פליייר שכזה ומשך ומשך וכאב לי כאבי תופת ובסוף החליט לא להוציא (ברצוני לציין שפעמים קודמות הוא עשה את זה וזה כאב אבל לא ככה) הוא משך ומשך ללא הצלחה והחליט לוותר כרגען מתנדנדת לי השן הקידמית.

    עוד שאלה שיש לי האם יש עדיפות לכך שכל השיניים יהיו בקו אחד ישרות -כלומר לשייף בקו אחיד-או להשאיר את הניבים חדים למטה ואת השיניים קדמיות יותר ארוכות.

    אשמח ואודה לתשובתכם אני בת 23 .
    תודה ושבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יישור שינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור שינים - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    11/07/2014

    הסרת הסמכים בעזרת צבת היא הטכניקה המקובלת. ברוב המקרים הפעולה קצת לא נעימה. יתכן ששן זו או אחרת יותר רגישה לכן את סובלת. אני יוצא מתוך הנחה שאת מטופלת אצל מומחה/ית ושהוא מיומן בפעולות של הסרת סמכים.
    בנוגע לשאלתך השניה, זה כבר ענין אסתטי הנתון לשיקולו של הרופא ולשיקולך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו