לא שמתי את הפלטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא שמתי את הפלטה
    אור
    25/04/2015

    היי :)

    לפני כמה חודשים הורידו לי את הגשר ונתנו לי פלטה לשים בלילה. כל הזמן הזה לא שמתי את הפלטה (לא היה חכם מצידי). מן הסתם כשניסיתי לשים את הפלטה אחרי כל הזמן הזה השיניים כבר זזו וכשניסיתי לשים אותה היו לי כאבים לא נורמליים (לא כאבים שאני יכולה לסבול). אמורה להיות לי ביקורת ואני לא יודעת למה לצפות מהאורטודנט. מה הוא כבר יוכל להציע לי? הרסתי את הטיפול פחות או יותר. מה אתם חושבים שהוא יוכל לעשות/להגיד לי?

    חשוב לציין שהשיניים קצת זזו אז הן לא מושלמות אבל נראות הרבה יותר טוב מהמצב ההתחלתי. אני כבר לא יכולה לשים יותר את הפלטה, השיניים שלי ימשיכו לזוז? אני ממש חוששת שעם הזמן הן יחזרו למצב ההתחלתי.

    תודה רבה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא שמתי את הפלטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא שמתי את הפלטה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    25/04/2015

    אפשר ליצור פלטה לפי המצב הנוכחי. השיניים יכולות להמשיך לזוז. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו