גומיות בשיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גומיות בשיניים
    סטודנטית
    30/05/2015

    היי, אני כבר קרוב לשנה עם גשר מתכתי בשיניים העליונות והתחתונות. בנוסף עקרו לי 4 שיניים פרה מולר כי הלסת העליונה שלי בולטת ורצו לסדר את החוסר סימטריה לצערי עברה כמעט שנה ועדיין המרווחים בשיניים עוד לא הצטמצמו עד הסוף. בנוסף לכך הייתי לא מזמן בביקורת והאורתודנטית נתנה לי גומיות ואמרה לי לי לשים אותם רוב הזמן בשיניים. ניתן להוריד פעם ב.. אבל רצוי שלא. לצערי הגומיות ממש מכאיבות לי עקב הלחץ המופעל על השיניים מה שגורם לכך שתמיד לפני ארוחות או צחצוח שיניים אני מורידה אותם ושמה שוב האם הטיפול לא ייהרס אם מורידים כל פעם ושמים חזרה? מה התפקיד של הגומיות? להמשיך לצמצם את המרווחים? וכמה זמן צריך להיות איתם?? ממש ממש כואב לי תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גומיות בשיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גומיות בשיניים - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    30/05/2015

    לא יהרס, אם את מורידה ומחזירה את הגומיות. קצת מנוחה לשיניים מועילה.
    סביר להניח שתפקיד הגומיות לסייע בסגירת הרווחים תוך הכוונה לסגירה תקינה.
    להיות איתם עד שהאורתודונטית תאמר לך שאין צורך בהן יותר. בקשי גומיות גדולות או דקות יותר, אם את סובלת מאוד מכאבים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו