תיקון קיבוע בשיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תיקון קיבוע בשיניים
    רחל
    18/10/2015

    שלום
    סיימתי יישור שיניים לפני 10 שנים בערך שבסופו הותקן לי קיבוע על השיניים העליונות והתחתונות.
    בשנים האחרונות לא עשיתי ביקורות לבדוק שהכל תקין, ולפני כשנה השתחרר לי הקצה של הקיבוע העליון ובניסיון לסדר אותו שלא ישרוט לי את הלשון פשוט תלשתי את הקיבוע (ניסיתי למשוך ולהזיז את קצה הברזל והוא השתחרר יותר אז משכתי עד שהוא התנתק לחלוטין מהשיניים)
    עכשיו השתחרר לי הקצה של הקיבוע התחתון וניסיתי לקבוע תור לאורתודנט שיסדר לי את זה ואם יש צורך לתקן את הקיבוע העליון, אבל אז התברר לי שאני צריכה לפנות לאותו אורתודנט שטיפל בי בהתחלה ומכיוון שהוא היה פנוי רק בהמשך השבוע וסבלתי מהברזל ששרט לי כל הזמן את הלשון פשוט טיפלתי בו באותו אופן של הקיבוע למעלה ותלשתי אותו.
    השאלה שלי מה הנזק ועד כמה הוא חמור והאם יש טעם ללכת עכשיו לאורתודנט לתקן את זה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקון קיבוע בשיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון קיבוע בשיניים - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    07/11/2015

    עליך לפנות בהקדם האפשרי לאורתודונט המטפל שלך, ובהתאם למצבך הוא ימליץ לך על האפשרויות השונות העומדות לפניך. לא הייתי ממליץ לך להיות ללא מכשיר לשימור התוצאה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו