ארטודנטיה מישנית- עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארטודנטיה מישנית- עזרה
    חני
    05/11/2015

    שלום וברכה!
    אני כרגע במהלך טיפול אורטודנטי שני.
    לצערי הייתי צריכה לעבור שוב טיפול מהסיבה שכל השיניים זזו והחלו להיו לי
    מגעים בלתי רצויים בין 2 הלסתות.
    כרגע אני לקראת סוף טיפול (מקווה).
    מיותר לציין שבטיפול כזה ישנם שיופים והזזות חוזרות ונשנות של שיניים קידמיות
    על מנת להגיע לסגר נכון ולמנח שיניים נח.
    שאלותיי הן:
    1) האם הגיוני שהאורטודנט שלי לא שם לב ואת אחד הצדדים הרחיב יותר? ז"א צד שמאל כולו- 2 הלסתות- מורגש כאילו יותר נוטה החווצה מצד ימין.
    2) האם תופעה זו קורת "מספיק" לאנשים (שינוי של כל המנשך בגיל 24..) והאורטודנטים יודעים מספיק טוב כיצד ליצור נוחות בדיבור ע"י יצירת מגע נח?
    אני מאוד חוששת שחלילה אשאר עם חוסרת נוחות זו לנצח וכל הסיפור מאוד מלחיץ אותי- השיופים, העובדה שאני צריכה להכווין את האורטודנט שלי ואני חוששת שמא אני לא יודעת להסביר לו מספיק טוב את תחושותיי הפיזיות ובכלל- ההתעסקות בנושא הזה שנפל עליי כרעם ביום בהיר.
    תודהרבה מראש,
    חני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארטודנטיה מישנית- עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארטודנטיה מישנית- עזרה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    10/11/2015

    1. ההרחבה תמיד דו צדדית.
    2. שינוי מנשך ייתכן, עובדה ששיניים זזו ולכן פנית לטיפול שני.
    את צריכה לכוון את האורתודונט, אם לא נוח לך והיכן.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו