גשר בשיניים-שן בלי קוביה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גשר בשיניים-שן בלי קוביה
    חן
    09/01/2016

    שלום,
    לפני 3 ימים עשיתי גשר חיצוני עם סמכים שקופים בלסת התחתונה מאחר ויש לי צפיפות שיניים וללסת יש צורה של ח' במקום חצי קשת.
    בסופו של דבר המטרה היא להביא את הלסת קדימה למצב של חצי קשת וכן לפתור את הצפיפות הגבוהה שיש לי.
    אם סופרים את השיניים שיש לי אחרי הניבים, בצד ימין יש לי 4 שיניים ובצד שמאל 5 שיניים. בצד שמאל על השן החמישית ראיתי היום שאין קוביה. החלק של החוט קצר ומקופל מעט בדיוק כמו בצד השני כך שזה נראה כאילו על השן הזו לא שמו לי קוביה(בהתחלה פחדתי שהיא נפלה ולא הרגשתי אך צורת החוט נתנה לי להבין שלא).
    האם קיים מצב כזה שבו על שן אחת לא מונחת קוביה? מדובר בשן בינה, הצדדית ביותר. היא השן החמישית, בעוד בצד השני יש לי רק 4 שיניים טוחנות (ספרתי בלי הניבים).
    שבוע הבא עוקרים לי 2 שיניים(שגם עליהן אין קוביה אך הברזל עובר מעליהן) כדי שלשיניים האחרות יהיה מקום לזוז. אם בסוף הטיפול לא יכול לקרות מצב שבו כל השיניים יזוזו מלבד זו שאין עליה קוביה, ואז ייווצר שם שקע בגודל של שן? כי היא היחידה שלא זזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גשר בשיניים-שן בלי קוביה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גשר בשיניים-שן בלי קוביה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    09/01/2016

    לא יווצר שקע בגודל שן. ואם ייוצא איזשהו רווח קל, סביר להניח ששן הבינה תנוע בעצמה קדימה, ואם לא, ניתן יהיה להניעה. אל דאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, שאלה נוספת

    חן
    11/01/2016

    אך האם קיימים מקרים שבהם על שן אחת לא מניחים קוביה? מה הסיבה לכך? זו לא שן הבינה כיון שאחריה יש לי שן בינה שהיא כלואה פשוט(לא עקרתי כי רופא השיניים אמר לי בעבר שאם היא לא גורמת לי לכאבים ובעיות כלשהן אין צורך לעקור)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, שאלה נוספת - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    12/01/2016

    יש המון סיבות, אך במקרה שלך ככל הנראה האורתודונט/ית לא מצא/ה צורך בהדבקה או שרוצים להדביק בהמשך, כשתהייה הגעה לקשת מתכת עבה או קשיחה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו