לקות בדיבור ולחץ באכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקות בדיבור ולחץ באכילה
    חן
    24/02/2016

    שלום,
    שמו לי לפני 7 ימים גשר פנימי ואמנם תוך יומיים כבר לא כאב לי ואכלתי פחות או יותר רגיל, אבל
    1) אני כל הזמן מרגישה שבעת האכילה יש לחץ כבד על השן ברמה שאם אני אנסה ללעוס עוד קצת הגשר יעוף. אני מדברת אפילו על עגבניית שרי או לחם רך.
    2) לעתים זה מרגיש שהאוכל נתפס בגשר ואני מתאמצת להוציאו כדי להמשיך לאכול אותו...אני לא מדברת על שאריות מזון שמנקים עם קיסם, אלא ממש האוכל עצמו נתפס...ואז לפעמים אני אפילו נחנקת כי אני באמצע פעולה של לבלוע את האוכל והוא נתפס בגשר!
    שאלתי האם זה בגלל שהגשר חדש והתחושות האלה יחלפו ככל שהפה יתרגל?

    3) אני כבר 7 ימים עם לקות בדיבור, הבנתי שזה אמור לקחת מספר ימים, למזלי אנשים שמדברים איתי אומרים שלא שמים לב לזה אך אני כן מרגישה לקות גבוהה באותיות צ', ו-ס' וזה מפריע לי פיזית כי אני מרגישה שהלשון מתנגשת בגשר. מתי זה אמור לחלוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקות בדיבור ולחץ באכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקות בדיבור ולחץ באכילה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    26/02/2016

    יכולת ההסתגלות שונה מאדם לאדם, כך שלא ניתן לומר לך מתי תסתגלי. בכל זאת סביר להניח שיהיה לך קל יותר עם הזמן. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו