טיפול אורתודנטי ושיקום שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול אורתודנטי ושיקום שאלה
    יעל
    18/07/2018

    שלום , יש לי שאלה ואשמח אם תוכלו לעשות לי סדר .
    בגיל20 עברתי יישור שיניים לא מוצלח במיוחד בלשון המעטה ... היום אני בת 33 הקו אמצע של השיניים בלסת העליונה לא ישר הוא בצד ולכן הכל נראה יותר עקום .
    יש לי בנוסף בעיה באחת השיניים הטוחנות בלסת העליונה ואני אצטרך לעקור אותה ... רציתי לדעת

    1. אם אפשר לסדר את השיניים להזיז הכל יותר ימינה שהקו האמצע יהיה במקום ולישר שוב כי אם עושים עקירה במתפנה מקום

    2. לאן פונים לאורתודנטים או שיקום הפה ?

    אודה מאוד לתשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אורתודונטי ושיקום

    ד``ר עומר פלייסיג
    12/06/2019

    שלום יעל,
    כפי שכבר שיערת, בהחלט ניתן לנצל את מרווח העקירה על מנת לתקן את קו האמצע.
    על מנת לבצע את הטיפול, ממליץ לך להתחיל בפגישת ייעוץ אצל מומחה ליישור שיניים עם רישיון של משרד הבריאות ולפעול על פי עצתו האם לשלב כירורגיה/שיקום וכדו'.
    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו