טיפול במנשך עמוק- בירור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול במנשך עמוק- בירור
    דור
    27/07/2019

    שלום אני בן 16 עוד מעט
    יש לי מנשך עמוק 100% (ככה קרא לזה האורתודונט) ורווחים בשיניים העליונות + צפיפות קלה בשיניים התחתונות
    שמו לי לפני שבוע גשר חרסינה בלסת העליונה ועוד ארבעה חודשים גשר מתכת בלסת התחתונה
    1) איך יתקנו לי את המנשך העמוק? האם זה מערב אינטרוזיה של שיניים? האם מדובר על תוצאה שנשמרת לאורך זמן?
    2) לאחר שישימו לי את הקוביות בלסת התחתונה הרופאה אמרה שאני צריך לעשות הגבהת מנשך עם חומר בשיניים הטוחנות האחוריות, האם זה מטפל במנשך העמוק או רק מגביה את הלעיסה כדי לא לפגוע בקוביות התחתונות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול במנשך עמוק- בירור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנשך עמוק

    ד``ר עומר פלייסיג
    27/07/2019

    שלום דור,
    1. תיקון של מנשך עמוק יכול לערב אינטרוזיה של שיניים או אקסטרוזיה או שילובים שונים (הכל כתלות במצב ההתחלתי ומטרות הטיפול)... בהנתן שומרי מצב תקינים (Retainers), התוצאה אכן תישמר לאורך זמן.
    2. הגבהות המנשך משמשות לשני הדברים שציינת.
    בהצלחה!
    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו