זיגזג בתחתית כל שן בשיניים הקידמיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיגזג בתחתית כל שן בשיניים הקידמיות
    אוראל
    05/08/2019

    שלום אני עובר טיפול אורתודונטי, יש לי בשיניים החותכות הקדמיות (למטה ולמעלה) מין זיגזג כאלו בתחתית של כל שן. זה די בולט וזה מפריע לי, אני רוצה שישייפו לי קצת מהזיגזג הזה בשיניים כדי שהתחתית של כל השיניים תהייה ישרה
    1) רציתי לשאול האם ישנה אפשרות כזאת לבצע את זה? האם זה בר ביצוע?
    2) למה הזיגזג הזה נגרם בתהליך הבקעת שיניים קבועות?תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיגזג

    ד``ר עומר פלייסיג
    06/08/2019

    שלום אוראל,
    ה"זיגזג" שאתה מדבר עליו נקרא בשפה מקצועית "ממלונים" שהן 3 "בליטות" בקצה השן החותכת העליונה והתחתונה. אלה בליטות נורמליות מכיוון שכך השן מתפתחת. הסיבה שלא רואים את הממלונים אצל רוב האנשים היא מכיוון שהם נשחקים עם הזמן ו"מתיישרים" לכדי משטח אחיד. הממלונים נותנים לשן מראה טבעי ולכן לא מומלץ לשייף אותם אך זה בהחלט אפשרי. השיוף הוא פעולה פשוטה וקצרה, לא כואבת ולכן גם אין צורך בהרדמה.
    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו