מעבר לרופא אורטודונט אחר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר לרופא אורטודונט אחר
    מישהי
    10/10/2010

    שלום רב,
    אני בת 28.
    לאחר שנתיים של טיפול ליישור שיניים קיבלתי החלטה לעבור לרופא אחר.
    ההחלטה נובעת מחוסר סביעות רצון מהטיפול הנוכחי, גם כן מחוסר אמון ברופא הנוכחי.
    על פי ההמלצה פניתי לרופא חדש ולכן יש לי כמה שאלות:
    הרופא החדש יידע אותי כי הוא מתכוון להוריד את כל הגשרים הנוכחיים (עליון ותחתון) ולהרכיב לי הכל מחדש. (שזה אומר כנראה שגם עלות הטיפול תהיה "חדשה" לגמרה ומלאה כמו טיפול חדש).
    השאלה שלי: האם כדאי לי ללכת לייעוץ נוסף ואולי שם לא ירצו להרכיב הכל מחדש? האם באמת יש הצדקה לזה? ולמה אי אפשר פשוט להמשיך עם הנתונים הנוכחיים?
    ועוד שאלה: האם נראה לכם שהמשך הטיפול אצל רופא חדש עלול לעלות סכום מלא כמו טיפול חדש?
    נ.ב.: בנוסף להכל גם ההודעה על אורך הטיפול החדש לא ממש שימחה אותי. הרופא החדש אמר שזה עלול לקחת שנה. הרופא הקודם הבטיח שזה לא יהיה יותר משנתיים והאמת שהיינו כבר קרוב לסיום, אבל כל פעם הוא היה "נזכר" בעוד ועוד פגם שהיה צריך לתקן ולכן גם הסיום כבר לא היה נראה באופק. אחת הסיבות שהחלטתי לעבור לרופא אחר היא גם על מנת לזרז תהליך.(וזה לא כי אני חסרת סבלנות אלא כי הרופא הראשון פשוט כל פעם יישר משהו אחד ואז פתאום גילה עוד משהו והיה מתחיל ליישר "אותו" ואז כל השיניים היישרות כבר היו מתעקמות מחדש והיינו חוזרים לנקודת המוצא. מצב כזה שאני מתארת חזר על עצמו כמה וכמה פעמים במשך יותר מחצי שנה אחרונה ולכן התחלתי להרגיש "תקועה" בטיפול)
    אני כבר חסרת עונים עם כל הנושא. כל אחד אומר משהו אחר.

    מאוד אודה לתשובה לשאלות שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר לרופא אורטודונט אחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לרופא אורטודונט אחר - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    11/10/2010

    1. ייעוץ נוסף יתן לך דעה נוספת.
    2. כל רופא רגיל לסוג מכשור מעט שונה ואפילו הדבקה מעט שונה של הסמכים
    3. לגבי תשלום - את צריכה לקבל הצעת מחיר טיפול, ממי שאת שאת פונה אליו לייעוץ.
    הצעתי לך: לדבר עם האורתודונט הנוכחי לגבי הערכת משך הזמן שנותר, ואולי להתפשר על דקויות קטנות, כדי שתסיימי במהרה את הטיפול. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בקשר למעבר- חשוב

    מישהי
    11/10/2010

    ד"ר עתליה שלום,
    תודה על תשובתך.
    יש לי עוד שאלה חשובה:
    הודעתי לרופא הנוכחי על העזיבה וביקשתי העתק של המסמכים שלי (כמובן בתשלום).
    הרופא אמר שלפני שימסור את המסמכים הנדרשים לי עלי לחתום על הסכם "עזיבה ללא טענות" כלפיו.
    האם זה נראה חשוד? אולי כדאי לי לפנות לעורך דין כבר בשלב זה? יש לי חשש שאולי נגרם לי נזק שעליו אינני יודעת עדיין וכאשר אגלה זאת - לא אוכל לעשות כבר כלום...

    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בקשר למעבר- חשוב - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    12/10/2010

    שאלתך אכן משפטית ולא רפואית ולכן איני מוסמכת לענות עליה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו