נחיצותן של עקירות שיני בינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נחיצותן של עקירות שיני בינה
    מורן
    17/10/2010

    שלום רב!



    ברצוני לבצע יישור שיניים ופניתי לאורתודנט. טרם הטיפול, איבחן האורתודנט בצילום הפנורמי אפשרות לבעיה בעניין שיני הבינה בלסת התחתונה. על כן, שלח אותי האורתודנט להתייעץ עם כירוג לגבי עקירת שיני הבינה בלסת התחתונה, בשל הקירבה בין השינים הטוחנות לשיני הבינה.



    הכירוג לא העניק לי תשובה סופית האם לעקור או לא אבל נתן לי להבין שעקירות כאלה במקרה שלי הן מסוכנות כיוון שהשיני בינה שלי קרובות מאוד לעצב. יש לציין ששיני הבינה שלי עדיין לא בקעו.



    יש לי מספר שאלות:



    1.האם מומלץ לבצע עקירת שיני בינה במקרה כזה?

    2. האם מומלץ לבצע עקירת שיני בינה לפני התחלתו של טיפול אורתונדטי במקרה של קירבת השינים הטוחנות לשיני הבינה?

    3. השאלה הכי חשובה- אם אבצע יישור בלי עקירות שיני בינה זה עלול להוות בעיה? האם זה מגביר את הבעיתיות בשיני הבינה אשר עדיין לא בקעו??



    תודה רבה על הסיוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחיצותן של עקירות שיני בינה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    19/10/2010

    1. ההמלצה - של כירורג בלבד
    2. אם מזיזים את הטוחנת הסמוכות לשיני הבינה - עדיף שלא תהיינה שם שיני בינה
    3. הבעיה הצפויה לא בשיני הבינה אלא בטוחנות הסמוכות להן עם או ללא יישור שיניים.
    יש חילוקי דעות באשר להשפעת שיני בינה על הצטופפות שיניים קדמיות תחתונות.
    בד"כ שיני הבינה לא מהוות בעיה ליישור השיניים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו