שלום רב - שיניים לאחר טבעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב - שיניים לאחר טבעות
    ד'
    26/11/2010

    שלום רב ד"ר,
    הייתי עם טבעות ליישור שיניים במשך שנתיים; כאשר הרופאה הסירה לי את הטבעות, היא גם הסירה לי את הדבק ההוא יחד עם מכשיר שמזכיר משחזה קטנה, אבל לצערי מאז שמתי לב שפני השטח החיצוניים של השיניים "נחרטו" ובחלקן "מכתשים קטנים", בעקבות הסרת הדבק. ברוב השיניים אפשר ממש להרגיש שיש "מכתשים" שכאלו ושהן אינן חלקות לחלוטין כפי שהיו. אני חושש מאוד שצורת העבודה שלה פגמה לי בשיניים או בשכבת האמייל שלהן - אני לא יודע אם זה אמור להיות ככה, כי במחשבה שניה, אני לא יודע אם יש דרך אחרת להסיר את הדבק הזה.

    אשמח לדעת האם זה תקין שהיא ביצעה ככה את העבודה, או שיש דרך אחרת והאם בכלל אפשר להחזיר את השיניים למצב הקודם, עם ציפוי מסוים או כל דבר, כי זה מאוד מטריד אותי וחורה לי שהשיניים שלי לא כפי שהיו - שהן נפגמו איכשהו.

    לעזרתכם אודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - שיניים לאחר טבעות - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    29/11/2010

    היום עם טכניקות אסתטיות ניתן לתקן כמעט כל בעיה. פנה לרופא שיניים העוסק באסתטיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו