שאלה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה...
    דנה
    14/01/2011

    לפני חודש בערך הורידו לי את הגשר, עשו לי קיבוע והביאו לי פלטה. מה שאומר שבעצם סיימתי את הטיפול.

    אך בזמן הטיפול החניכיים שלי התנפחו (מעל 2 השיניים הקידמיות למעלה) היה לי רווח בין השיניים האלה ובמהלך הטיפול שהרווח התחיל להיסגר החניכיים התנפחו לי וגם לאחר הורדת הגשר הם נשארו נפוחות.. השאלה שלי אם זה אמור לעבור אחרי כמה זמן? או שזה בכלל לא קשור לטיפול וזה בכלל נובע ממשהו אחר? כי לפני הטיפול זה לא היה לי בכלל.

    ועוד שאלה, הרווח לא נסגר 100%, זאת אומרת נשאר רווח ממש ממש קטן. אין אפשרות לסגור את הרווח עד הסוף? זאת אומרת יש מקרים שנשאר רווח קטן? או שאפשר לסגור רווחים עד הסוף תמיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה... - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    15/01/2011

    אם החניכיים עדיין נפוחים חזרי לאורתודונט שלך לבדיקה
    אם יש רווח ממשי יש לשאול את האורתודונט אם ניתן לסגור אותו. לעתים יש רווח שנקרא "משולש שחור" שאינו רווח ממשי אלא בעיה הקשורה לחניכיים ולצורת השן.
    בכל מקרה אני ממליץ לך לשאול את הרופא המטפל, אני משוכנע שתקבלי תשובות לשאלותיך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו