עזרההההה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרההההה
    ירדן
    19/05/2011

    שלום רב, אני בחורה כבת 27 כיום.
    עברתי בגיל 12 טיפול אורתודונטי. לפני כשנתיים חלו שינויים בתזוזת השיניים.
    הלסת העליונה בולטת מהתחתונה והסגירה לא מושלמת בכלל. השן הקדמית גם כן מתחילה לצאת החוצה.
    עברתי המון מומחים לפני שאשה צעדים.
    אני עכשיו עושה טיפול חניכיים לפני תחילת הטיפול.
    השאלה היא כזו- הדילמה שלי היא או לעשות טיפול בה השיניים יתיישרו אך הלסת תהיה עדיין בולטת (טיפול יותר הסטטי)
    או לעקור 2 שיניים לפי מה ש 4 רופאים אמרו לי ולהכניס את הלסת ולעשות טיפול כמו שצריך.
    מה שאני חוששת הוא שבמידה ואעבור עקירות וזה יצמצם את הבליטה ויהיו פחות שיניים האם זה ישנה לי את תווי הפנים או שהשפה העליונה שלי פתאום תיפול וזה לא יראה טוב.
    אני בדילמה מאד קשה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרההההה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרההההה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    20/05/2011

    עקירת 2 שיניים עשויה להביא לעמדה אחורית יותר ונמוכה יותר של השפה העליונה, אם אין צפיפות של השיניים העליונות.. את צריכה להחליט אם עמדת השפה, כפי שהיא היום מוצאת חן בעינייך והנחות בצורה זו את מי שיטפל בך, לתכנית טיפול אופטימלית עבורך. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו