יישור שיניים-בעיית דחיקת לשון והיגו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יישור שיניים-בעיית דחיקת לשון והיגו
    ח
    31/05/2011

    שלום אני בת 24,יש לי שן אחת(ניב שמאלי)מהשיניים הקדמיות שהיא עקומה ובשיניים התחתונות רווח קטן מתחת לשן העלינה(הניב השמאלי),
    נורא מפריע לי השן שעקומה למעלה, הלכתי לאורטודנט הוא אמר שעל מנת לטפל ברווח ובשן(ניב עליון)צריך לעשות יישור שיניים...
    ?האם ישנם דרכים אחרות ליישר שן אחת?
    הרופא אמר שגם יש לי בעיית דחיקת לשון ובעיית היגוי מילים כמו לדוגמה בהיגוי המילה מיסיסיפי-Mississippi הוא אמר שהטיפול יערך חצי שנה עם ברזלים מתכתיים רגילים ושלאחר הטיפול אני יקבל קיבוע לכמה שנים על מנת שהלשון לא תדחוק את השיניים.
    הוא אמר שאי אפשר לטפל בגילי בבעיה שזה רק בגיל צעיר.
    ?האם השיניים יכולות אחרי הטיפול לחזור לקדמותם בגלל הבעיה??
    ?האם ניתן לטפל בדחיקת הלשון ובהיגוי המילים?(אם ניתן לטפל אשמח לקבל המלצה על קלינאית תקשורת במרכז)
    ?האם ממולץ לטפל במקביל ליישור שיניים/קודם לטפל בבעיה של הדחיקה ולאחר מכן ליישר את השיניים??
    תודה ויום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור שיניים-בעיית דחיקת לשון והיגו - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    31/05/2011

    יתכן שיש, ממליץ לך לגשת לחוות דעת נוספת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו