תופעה מאוד מוזרה מזה שנתיים

מנהל הפורום

ד``ר דניאל ניצן
ד"ר דניאל ניצן
לקביעת תור אצל ד"ר דניאל ניצן ללא פרסום בפורום
 
  • תופעה מאוד מוזרה מזה שנתיים
    הדר
    23/11/2021

    דר שלום,
    תופעה מאוד מוזרה מזה שנתיים-הליטוזיס בעקבות נטילת כדורים משככי כאבים (אופטלגין וכו).
    מפסיק רק כאשר לוקחת פלג'יל שבועיים.
    כאמור חוזר לאחר נטילת כדור משכך כאבים
    נשללו-הליקובקטור,דלקות חניכיים או פטרייה על הלשון,אין צרבות כלל

    לאחר קריאה מרובה-הבנתי שייתכן שהבעיה נובעת מחלל הפה ,אבל אין לי דלקות וכו. אולי הכדורים גרמו עם הזמן לריבוי חיידקים "רעים" בחלל הפה שצריך להסיר?
    גם תופעה של ליחה (ללא שיעול או צרבת כלל) מופיעה עם הריח. נמצאים באופן תמידי כל שעות היממה.
    קראתי שיש שיטת לייזר שמוציאה את החיידיקם שיכולים להימצא בשקדים

    ידוע לך על הנושא או רעיון לפיתרון הבעיה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש מרפאה להליטוזיס באוני' תל אביב

    ד''ר דניאל ניצן
    02/12/2021

    שלום
    יש מרפאה להליטוזיס באוניברסיטת תל אביב. מציע לגשת לבדיקה שם.
    בריאות
    דר ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו