שימוש רב באופטלגין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש רב באופטלגין
    אני
    15/03/2010

    הי.
    סובל שנתיים מכאב גב חזק. לוקח באופן קבוע כ-3-4 כדורי אופטלגין ביום.
    1.האם זה שימוש סביר או שעשוי, בטווח ארוך, להזיק?
    2. לעיתים שהכאב חזק אני משלב אטופן/אביטרן/ארקוקסיה - 1-2 כדורים ביום. האם אין בעיה
    לקחת יחד עם אופטלגין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש רב באופטלגין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ.

    אילן ללבניקוב
    15/03/2010

    אליהו שלום רב,

    ראשית כל, האם ניסית לשלב בטיפול את הרפואה הטבעית כגון:שיאצו, דיקור סיני או נטורופטיה? אני יודע מנסיון עם הרבה מטופלים שסבלו מכאבי גב חזקים ואף מפריצת דיסק שהאקופונקטורה ממש מצילה חיים ושיפרה את איכות חייהם בצורה מרשימה ומהירה.

    האופטלגין משמשת לשיכוך כאבים ולהורדת חום. בארה"ב ובאנגליה ממליצים שלא להשתמש בתרופה זו אלא במצבים מיוחדים, וזאת עקב הסיכון של דיכוי מוח העצם המלווה את השימוש בתרופה זו.
    אני לא ממליץ להשתמש בתרופה במשך יותר משבוע ללא ידיעת הרופא.
    בהצלחה ורפואה שלמה,

    אילן ללבניקוב,
    רוקח ונטורופט מומחה,
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב

    אני
    17/03/2010

    שלום רב,
    לא ציינתי - אני סובל מבקע דיסק L5 S1. בשנתיים האחרונות כאב החריף. בשנה הראשונה ניסיתי דיקור, כירופרקטיקה, זריקות אפידורל שלא כ"כ עזרו.
    בשנה האחרונה חי פחות או יותר על משככי כאבים, אותם אני מחליף כל חודש - אביטרן, וולטרן, ארקוקסיה, נקסין, קספו, אטופן.
    כיון שכדורים אלו מזיקים לקיבה אני "מתגבר" עם אופטלגין.(בעיקר לפני השינה ע"מ להירדם).
    רופא המשפחה אמר לי שאין שום בעיה לצרוך אופטלגין על בסיס יומי.לאחרונה שמעתי בחצי אוזן שאופטלגין לא כ"כ מומלץ ואני מבין שאתה מסכים עם זה.
    שאלותי:
    1. האם אקמול, דקסמול, או כדור אחר, פחות מזיק מאופטלגין ?
    2. האם צמחי מרפא עשויים לעזור?
    3. המלצה על כירופרקט ?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב

    גיורא
    15/03/2010

    אליהו שלום. אני סבלתי מפריצה של שני דיסקים בגב, כאבים שקשה בכלל לתאר במילים, הייתי מאושפז חודש ימים בבית חולים והרופאים אמרו לי שאין מה לעשות חוץ מניתוח דחוף. כבר עמדתי לקבוע תאריך לניתוח ואז שמעתי על כירופרקט אחד שעושה נפלאות, נתתי לזה צ'אנס ואחרי 3 מפגשים החיים שלי השתנו. אין כאבים ולא עושה ניתוח, כבר עברו 4 שנים וטפו טפו הכל טוב. תמיד כדאי לנסות רפואה אלטרנטיבית, לא הייתי הולך לכל כרופרקט כי מי שלא מקצועי יכול לעשות לך נזק ובמקומך הייתי מנסה דיקור סיני כי אני יודע בוודאות שזה עוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב

    אני
    17/03/2010

    תודה על תגובתך.
    גם אני סובל מפריצת דיסק L5S1. ניסיתי הרבה טיפולים שמרניים ואת כל סוגי הכדורים נוגדי דלקת.
    כירופרקט, מטעם הקופה, לא עזר ולעיתים אף הזיק.
    יש לך המלצה על כירופרקט טוב?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב

    גיורא
    18/03/2010

    תראה לכירופרקט שדיברתי עליו קוראים יוסי דבוש, אני יודע שיש לו קליניקה בזיכרון יעקב (כשאני הייתי אצלו הוא עבד בחצור הגלילית בצפון הארץ). נסה להתקשר 144 ותבקש את הטלפון שלו. בהצלחה, ואני באמת ממליץ גם על דיקור סיני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו