מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מוקסיפן פורטה 250 8 cc פעמיים ביוםשניר סטלה20/07/2018
שלום
בעקבות סטרפ group a קיבל בני 8 cc מוקסיפן פורטה 250 פעמיים ביום למשך עשרה ימים.
הוא שוקל 16 קג ובן שלוש וחצי. אנחנו אחרי 4 ימי טיפול ואכן יש שיפור במצב.
האם המינון נכון? נראה לי המון פתאום
האם אפשר להפסיק אחרי שבוע?
אציין שהוא גם חיוור מהרגיל וגם מזיע הרבה יותר מהרגיל .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקסיפן
יוסי מצקל22/07/2018סטלה שלום. הפסקת טיפול באמצע איננה בריאה, אולם בשל תופעות הלואי יש לגשת לרופא. יתכן שמדובר במחלה ולא תופעות לואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרמובט בטיפות לקרקפת בנשירת שיער הראשגילה מאור19/07/2018
שלום.האם התרופה בטיפות של Dermovat scalp היא אותה התרופה שנקראת בטהקורטן בטיפות לקרקפת שיש נשירת שיער הראש?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
יוסי מצקל20/07/2018כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת חיידקית טיפול בזידובלטלי18/07/2018
בהמלצת הגניקולוג בעקבות חיידק נרתיקי הומלץ לי זידובל 5 ימים.
זה עושה לי כל כך רע שאני לא מסוגלת לתפקד
האם.יש לזה מרכיב של אריטרומצין( כי אני רגישה לתרופה הזו)
האם יש תחליף לתרופה הזו וכדי להתייעץ איתו בשנית?
אגב פלגיל עושה לי גם רע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף
יוסי מצקל20/07/2018ממליץ לנסות אקטיג׳ל מסודרת מולטיג׳ין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי פגי תוקף עד מתי באמת אפשר להשתמשקרן18/07/2018
כמה זמן אחרי התאריך האחרון לשיווק ניתן עוד להשתמש בתרופה? יש ברשותי כדור קלונקס שתוקפו היה לפני חודשיים, האם יקרא משהו אם אשתמש בו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפוגה אמיתית
יוסי מצקל18/07/2018קרן יקרה.
את נוגעת בנקודה רגישה. להלן ציתות ממאמר שהופיע בנושא:"תוקף התרופה הנקוב על האריזה שנקבע על ידי היצרן, מבטיח כי היא תישאר יעילה עד אותו תאריך, ובטוחה לשימוש. עם זאת, מחקר שערך הצבא האמריקני בשיתוף מינהל המזון והתרופות, מצא כי 90% מ-100 תרופות שנבדקו, במרשם וללא מרשם רופא, נמצאו בטוחות לשימוש עד 15 שנים לאחר שתוקפן פג." - שימוש בתרופה לאחר התפוגה אסור בהחלט. אין אחריות יצרן וגם לא תוכלי לתבוע אף אחד על נזק שנגרם. מכיוון שעלות התרופה כל כך זול אני מבקש ממך להשמיד את התרופה ולרכוש חדשה. התשובה שלי בפרוש אסור ולא להשתמש אחרי התאריך. לא להשתמש אם שמרת את התרופה לא לפי התנאים שדורש היצרן. לא להשתמש בתרופה בניגוד או בשונה להוראת הרופא. לה להשתמש בתרופת מרשם שלא לצורך לה ניתנה. לא להעביר תרופת מרשם לאחר ולא לקחת מאחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת אופיטים כמו טרגין 10 ופרוקסט צריכה להעשות בהדרגה?judith mashiach18/07/2018
בעלי עבר ניתוח לאחןי שבר של עצם צואר הירך ברגל ימין.בעת האחלמה והשיקום בשל כאבים חזקים נדרש לקחת משככים שכוללים אופיאטים הוא נןטל אותם כבר כמעט חודשיים איך מפסייקים ,בהדרגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופיאטים
יוסי מצקל18/07/2018מפסיקים בפיקוח ולפי הוראות הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך בדיוק לצרוך את הכדורים שקיבלתי מהרופא?צחי18/07/2018
שלום רב
עקב פטריית שמש קיבלתי תרופה פלוקנול 150 מ"ג, 2 כדורים לקחת בהפרש של שבועיים ממנה למנה סך הכל 2 מנות ו4 כדורים
השאלה שלי היא:
האם לקחת 2 כדורים ביחד באותו הזמן?
או אחד בבוקר ואחד בערב ?
לא נאמר לי איך בדיוק לקחת גם לא הרופא וגם לא הרוקח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוראות שימוש
יוסי מצקל18/07/2018נא לפנות לרוקח שמסר לך. הוראות רשומות במרשם. קודם לכן הביט במדבקה על התרופה . חייב היה להדפיס הוראות שימוש מדויקות. המינון משתנה בהתאם לסוג הפטריה המזהמת, למיקום ואופי הזיהום וכן הרופא מתאים את המינון בהתאם למצב ולהשפעת הטיפול. מצטער אבל כל הוראה שאתן עלולה להיות שונה ממה שהרופא התכוון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התרופה רמוטיב האם בעייתית עם תרופות?יעל17/07/2018
שלום, אני רוצה להתחיל טיפול לדיכאון קל עם התרופה רמוטיב. אני מתלבטת האם כדאי כבר ללכת על sssri רגיל ולא על רמוטיב בעיקר מהבחינה שקראתי שרמוטיב משפיעה על ספיגה של תרופות אחרות שנוטלים.
אני נוטלת בבוקר ובערב קונטרולוק לרפלוקס. משאף סרטייד לאסתמה...את התרופה קסניקל 3 פעמים ביום לירידה במשקל וגלולות יסמין לא למניעת הריון אלא לשחלות פוליציסטיות.
האם הרמוטיב עלולה להשפיע על התרופות האלו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטי דכאוניות
יוסי מצקל18/07/2018תרופות מרשם יש להתייעץ עם הרופא המטפל. רק רופא שמכיר את תיקך הרפואי, ויכול לשלוח אותך לבדיקות כאלו או אחרות, יוכל לרשום את הכדור המתאים. אני יכול לענות על שאלות כלליות יותר, אולם לא להמליץ לך על תרופת מרשם, איתך הסליחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחה נגד אלרגיה בהריוןאור17/07/2018
שלום, הייתי בים המלח והתפתח לי גרד ואדמומיות בשתי הזרועות, הרופאה אמרה שזה אלרגיה ורשמה לי משחה שלפי מה שאני יודעת מכילה סטרואידים. האם ניתן להשתמש במשחה DERMACOMBIN OINT 15GR בהריון ? (שבוע 28)
האם יש משחה חלופית בטוחה יותר?
מצורפת תמונה של האלרגיה בזרוע
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
יוסי מצקל18/07/2018ממליץ לנסות פניסטיל ג'ל קודם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף לטבעדרם לפטריה בישבןשמיה15/07/2018
אנחנו בחו"ל. בעלי סובל מפטריה מגרדת ואדומימיות עח הישבן. הרופא נתן לו למרוח משחת טבעדרם שעזרה.
המשחה אבדה!!! מגרד לו ושורף. מה עושים? איזו תרופה אפשר לקנות במקום עד שנגיע חארץ?? יש תחליף טבעי? נואשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר tevaderm
יוסי מצקל15/07/2018מוצר זהה הוא TRAVOCORT של חברת BAYER אולם לא ימכרו לכם ללא מרשם, הייתי ממליץ לנסות LAMISIL שאיננה דורשת מרשם או אפילו CANESTEN. הללו אינן מכילות סטרואידים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בנרתיק בזמן הריוןאסתר15/07/2018
יש לי פטריה בנרתיק ואני בתחילת הריון.
קיבלתי מהרופאה נרות "קלוטרי" הנרות לא התמוססו ויצאו בשלמותם בבוקר, למרות שלקחתי לפי כל ההוראות.
כרגע הרופאה נתנה לי משחת אגיסטן - השאלה אם זה לא מזיק בהריון ואיך באמת מורחים אותה...(הרי בנרות היה מתקן..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגיסטן
יוסי מצקל15/07/2018מותר בהריון. הוראות השימוש בעלון המצורף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי דנסטי תופעות לוואימירי14/07/2018
שלום רב, אני לוקחת זה כשבועיים כדור אחד ליום דנסטי לאחר כשבועיים הופיעה אצלי פריחה אדומה בחזה ובצוואר ואיני יודעת אם זה קשור לדנסטי? אני אוכלת דגים. אני מחפשת מאין יש לי את אלרגיה האם מהכדור? אני פוחדת לקחת. האם האלרגיה יכולה להופיע לאחר שבועיים? לא מוצאת מאיין האלרגיה.
אנא תשובתכם. תודה מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
יוסי מצקל15/07/2018אינני מכיר את כל הרכיבים שאינם פעילים ומרכיבים את המוצר. את יכולה לפנות טלפונית ליצרן 1-700-70-9524 ולברר אם יש רכיבים אלרגניים . מאידך רצוי לעבור בדיקה למה את רגישה. ניתן לביצוע בכל הקופות וכך תדעי ממה להמנע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש שתחזרי אלי בעניין ההד שרשמתי לחזור אליי לטלפון בבקשהדורון שמואל12/07/2018
אני חולה סרטן ראות וביומיחם אחרונים צץ לי שעות יבש עם גירוי בגרון וקצת דם הפרופסור רשם לי syr codivis היתי בחמישה בתי מרקחת ואומרים לי הפסיקו לייצר מה הולך פה האם הפרופסור לא מעודכן מה זה התרופה הזו ולמה היא לא בסל בריאות אשמח לתשובה אין להשיג התרופה הזו באף בת מרקחת ולא בקופח שלי מנגד הגעתי לבית מרקחת והרטקח אומר 5שנים לא מיצרים כי היא תקופה לא טובה האם נכון שלא מיצרים ועם כן נכון. אך פרופסור בישראל רושם לי אותה והוא מנהל מחלקת ריאות ונשימה בבית חולים במרכז הארץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתן ליצר עבורך
יוסי מצקל13/07/2018דורון, המוצר קיים בכמוסות. אם אינך יכול לבלוע ניתן ליצר עבורך, גש לבית מרקחת פרטי. אני מנסה לברר עבורך היכן יש, פנה אלי בפרטי או שלח לי מסרון עם הטלפון שלך. אם אשיג אודיע לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לקבל תשובה לגבי התרופה הנ"ל בהנקהסיוון12/07/2018
היי שלום , רציתי לדעת אם נקסיום 40 בטוח בהנקה ?
אשמח לתשובתכם ועזרתכם ,
סיוון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנקה
יוסי מצקל13/07/2018אין מידע רפואי אם החומר עובר לתינוק בחלב לכן אסור לשימוש בהנקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת זידובל וקנסטן vאליאל12/07/2018
שלום לכם.. ותודה על שירותכם!
בתחילת השבוע, יומיים לאחר המחזור, הופיעו לי הפרשות מרובות בגוון ורוד עם ניחוח רע. חשבתי שזה אולי פטרייה אז נטלתי קנסטן v. יום למחרת כשראיתי שאין שיפור במצב ניגשתי לרופא והוא טען שזה בקטריאלי ורשם לי זידובל ג'ל. למחרת ההפרשות הדמיות והריח נעלמו, אך החלו תסמינים של פטריה - הפרשות לבנות דמוי קוט'ג ללא ריח. אז המשכתי את הטיפול בשתי התרופות - זידובל ביום וקנסטל בלילה.
1. האם זה בסדר להשתמש בשתי התרופות במקביל?
2. האם יכול להיות שהטיפול של הזידובל החיידק מעורר את הפטריה? כך לפחות נראה..
3. כעת, לאחר 3 ימי טיפול נראה שיפור משמעותי - האם ניתן לקיים יחסי מין?
4. האם הטיפול יכול להשפיע על הביוץ החודש או לפגוע באיזושהי צורה באפשרות להפרייה?
ראשית, חשוב לי לדעת שאני לא עושה נזק בשימוש בשני התכשירים ושנית, אנחנו מאוד רוצים להיכנס להריון ולכן רוצים לדעת האם לקיים יחסי מין והאם יש בכלל סיכוי להפרייה?
רב תודות על זמנכם ותשובתכם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהום ואגינלי
יוסי מצקל12/07/2018אליאל יקרה
באופן טבעי בנרתיק נמצאים חידקים מועילים אשר מונעים התרבות של חיידקים גורמי מחלה ופטריות. כאשר אלו נעלמים מסיבות כלשהן (טיפול אנטיביוטי למשל ) עלולים להתרבות חיידקים גורמי מחלה או פטריות, אלו נמצאים בריכוזים נמוכים בנרתיק באופן קבוע ומתרבים כשהטובים נעלמים. הזיהום שנוצר יכול להיות חיידקי (בקטריאל ואגינוזיס) פטריתי, או מעורב. במקרה שלך כנראה מדובר בזיהום מעורב, כאשר טיפלת בחיידקים, נשארה הפטריה והתרבתה כי לא היה מה שיפריע. הטיפול המשולב טוב, אבל שיסתיים יתכן שישוב אם החיידקים הטובים לא יחזרו להגן על המקום. הטיפול האנטיביוטי פוגע גם בהם. הייתי ממליץ להמשיך בתום הטיפול האנטיביוטי שבוע או יותר עם אקטיג'ל אשר מונע יצירת פטריות וחיידקים גורמי מחלה אך מאפשר גידול חיידקים טובים (פרוביוטיים). נטילת פרוביוטיקה דרך הפה מועילה רק מעט כי הם לא מגיעים לנרתיק. התרופות מפריעות להפריה פחות מהזיהום. לקיים יחסי מין חשוב וגם נעים אבל תחכי עד סיום הפרשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף לתרופה ולסרטן בסמן שהייה בחולמישהי11/07/2018
נודע לי שולסרטן הורד מהמדפים כשאני מטיילת בחול.
האם להחליף למשהו אחר? או לחכות לחזרה ארצה בעוד שבועיים?
חוששת מתופעות הלוואי של תרופה חדשה כלשהי וגם מסיכונים של תרופה שאני נוטלת מזה שנתיים ועושה את העבודה עד שגילו שהיא מסוכנת לאחרונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ולסרטן
יוסי מצקל11/07/2018התרופה שהורדה מהמדפים היא של חברת דקסל בלבד בשל איכות אחד מחומרי הגלם. אין חשש לעבור למוצר של אחת החברות המתחרות או לאצוות ייצור אשר איננה נמצאת ברשימה המיועדת להחזרה. רשימה זו נמצאת בכל בתי המרקחת. רק של היצרן דקסל לא תקין, כל שאר היצרנים בסדר. לגבי התרופה עצמה אין כל שינוי בבטיחות השימוש, הוראות השימוש,תופעות לואי וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.png)



