בריאות, רפואה
מאמרים | פורומים | קהילות | רופאים  
  חיפוש במאמרים  
הריון ולידהדיאטה, תזונהתרופות, ויטמיניםעיניים, משקפייםניתוחים פלסטייםרפואה משלימהקוסמטיקה, איפורעיצוב שיערפסיכולוגיהאורטופדיה
 
מין, יחסים, זוגיותכושר גופנירפואת שינייםרפואת ילדיםלב, כלי דםעזרה ראשונהמחלות, טיפוליםגיל הזהבחוק משפט, ביטוחמתכוני בריאות
 בריאות ראשי»מחשבונים»חישוב דופק מטרה לאימון
הוסף למועדפים 
 | עקבו אחרינו
 

חישוב דופק מטרה לאימון

דופק מטרה לאימון. מחשבון זה קובע מהו הוא טווח הדופק המירבי המתאים לאימון.

 מחשבון דופק מטרה לאימון
דופק מטרה לאימון, הוא טווח הדופק המתאים לאימון. כאשר אנו מתאמנים בטווח זה, הלב והריאות משיגים את התועלת המירבית ביותר. על מנת להפיק את המקסימום מאימון בחדר כושר או כל פעילות ספורטיבית אחרת, מומלץ לחשב את דופק המטרה לפי אינטנסיביות הפעילות, ולעקוב אחריו באמצעות מד דופק.
זכר נקבה
גיל (שנים):
קצב הלב במצב מנוחה (דופק):
אינטנסיביות הפעילות:
המידע באתר אינו מהווה תחליף להתייעצות עם רופא ו/או גורם מקצועי
השימוש באתר זה כפוף לקבלת תנאי השימוש במלואם