דיאטה: לאכול טעים ובריא ב-100 קלוריות

דיאטה לא חייבת להיות סבל מתמשך. רובנו חייבים לעבור לאכול מאכלים דלי שומן וקלוריות כדי לראות תוצאות. אבל דיאטה יכולה להיות גם שפע של טעמים. אספנו עבורכם 12 חטיפים מהירים, טעימים ומזינים - ב-100 קלוריות לחטיף.
מאת מערכת BeOK
| 12/03/2012 |
צפיות: 10,727
מה הבאתם לאכול בעבודה היום? אם אתם בעיצומה של דיאטה קרוב לוודאי שמציצות מתיקכם פריכיות אורז, כשמדמיונכם מציצה פסטה פטוצ'יני עם פטריות ורוטב אלפרדו. הפער לא חייב להיות קיצוני כל כך ומאכלים דלי קלוריות לא חייבים להיות דלים בטעם כל כך. בכתבה שלפניכם ניסינו להחזיר את כבודם האבוד של המאכלים הדיאטטים ובריאים. שילובם של מאכלים מסוימים יכולים ליצור לא רק מאכלים רוויי סיבים תזונתיים וברזל אלא גם חטיפים רוויי טעם טוב. וכל זאת ב-100 קלוריות לחטיף

למידע נוסף בנושא דיאטה, תזונה היכנסו לפורומים
פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה
פורום השמנת יתר - התמודדות
פורום תזונה טבעית, תזונה נכונה
פורום תזונת ילדים, השמנת ילדים
פורום תמיכה בדיאטה

6 כוסות פופקורן בטעם טבעי


כאשר מחפשים חטיף גדול עם כמות קלוריות קטנה - פופקורן הוא התשובה. מותגים רבים של פופקורן מכילים רק 100 קלוריות לשש כוסות. פופקורן שעשוי מתירס מלא בסיבים תזונתיים ולכן עוזר להשאר שבע לאורך זמן.
ערך תזונתי עבור שש כוסות פופקורן: שומן רווי:2 גר', נתרן:45 מ"ג, כולסטרול: 20 מ"ג, פחמימות: 15 גרם.

חטיף גבינה על טורטיית תירס


קצת קשה לקרוא לגבינה מאכל בריאות. כמובן שישנן גבינות בעלות אחוזי שומן נמוכים אבל כך גם יהיה טעמן. אז נסו את המתכון הבא: מפזרים גרם של גבינה דלת שומן מגורדת מסוג צ'דר על טורטיית תירס. מקפלים את הטורטייה לשניים ומחממים במיקרוגל למשך 20 שניות. מה שמקבלים זה חטיף מהיר וטעים שמכיל רק 100 קלוריות ו1.3 גרם של שומן רווי.
ערך תזונתי של חטיף גבינה: שומן רווי: 1.3 גרם, נתרן:182 מ"ג, כולסטרול: 6מ"ג.

גבינת קוטג' עם פרוסת מלון


חטיף מעניין שמגיע אלינו מארה"ב. אין ספק שהאמריקאים יודעים לעשות דברים מעניינים עם הקוטג' שלהם. חצי גביע קוטג' בתוספת פלח מלון מביא אתכם לחטיף טעים, בריא ומלא בסיבים תזונתיים, חלבון וסידן - במאה קלוריות.
ערך תזונתי לחצי גביע קוטג' ופרוסת מלון: שומן רווי:0.7 גרם, נתרן: 468 מ"ג, כולסטרול: 5 מ"ג.

שלושה קרקרים עם גבינה


הקרקרים במנה הזאת צריכים להיות מחיטה מלאה כדי לעזור לכם לשמור על תחושת שובע בין הארוחות. תפצלו פרוסה אחת של גבינה צהובה דלת שומן מפוצלת ל-3 קרקרים ותקבלו חטיף מזין וטעים בפחות ממאה קלוריות.
ערך תזונתי עבור שלושה קרקרים וגבינה: שומן רווי:1.2 גרם, נתרן: 397 מ"ג, כולסטרול: 7 מ"ג.

14 שקדים


מצויין לנשנש מחוץ לבית. 14 שקדים לא יעלו לכם יותר מ-100 קלוריות ואתם תרוויחו גם סיבים תזונתיים וחלבונים שיסייעו לכם להילחם בתחושת הרעב.

תפוח עץ בינוני אפוי


גלגולים הרבים עבר התפוח מאז שנקטף מעץ הדעת ועד שהגיע לתנור שלנו. תפוח הוא אחד החטיפים הטעימים והבריאים ביותר. אפשר לשדרג אותו ולאפות אותו בתנור. האפייה אינה פוגעת בערכו התזונתי ובויטמינים שבו. ניתן גם להוסיף קינמון ללא תוספת קלוריות.
ערך תזונתי לתפוח עץ בינוני אפוי:שומן רווי: 0גר', נתרן: 2מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג.

שייק אוכמניות


שייק אוכמניות זאת דרך מצויינת לצרוך תוספת סידן ונוגדי חימצון במהלך היום. שקשקו 1/3 כוס יוגורט ללא שומן עם 2/3 כוס אוכמניות מוקפאות ותקבלו משקה קריר טעים ומרענן מאוד.
ערך תזונתי לשייק אוכמניות: שומן רווי:0 גר', נתרן:59 מ"ג, כולסטרול 2 מ"ג.

אדממה


מי לא אוהב לנשנש אדממה? פולי סויה צעירים לא רק טעימים הם גם החטיף הבריא ביותר שתוכלו למצוא כנראה. בשליש כוס של פולי סויה צעירים יש יותר מ-8 גרם חלבון ו-4 גרם סיבים תזונתיים. כבונוס תקבלו גם 10% מהמנה היומית המומלצת של ברזל. נוח לאכול גם מחוץ לבית.
ערך תזונתי ל-1/3 כוס אדממה: שומן רווי: 0.5 גרם, נתרן: 4.5 מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג.

8 גזרים גמדיים עם חומוס


גזר גמדי לנשנוש לא חייב להיות חטיף משעמם באריזת פלסטיק, אפשר לטבול את הגזרים הקטנים - שהם מקור מצויין לויטמין A - בחומוס ולקבל חטיף בריא וטעים.
ערך תזונתי עבור 8 גזרים גמדיים בתוספת חומוס: שומן רווי: 0.4 גרם, נתרן: 210 מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג

<@ --- IMG_2 --- @>

יוגורט עם גרעיני חמניות


מערבבים כפית של גרעיני חמניות עם ½ כוס יוגורט ללא שומן ומקבלים חטיף בריא בהרבה פחות מ-100 קלוריות. השילוב הזה הוא מקור טוב לחלבון ופחות מחצי גרם של שומן רווי. הקפידו להשתמש בגרעיני חמנייה ללא מלח במיוחד אם אתם חייבים לעקוב אחרי כמות הנתרן שאתם צורכים.
ערך תזונתי עבור יוגורט עם גרעיני חמניות: שומן רווי: 0.26 גרם, נתרן: 0 מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג.

לכתבות נוספות בנושא דיאטה, תזונה:
תזונה נכונה: מאכלים שימלאו אתכם באנרגיה
תזונה נכונה: כל האמת על סוכר
בעזרת השום! כל הסיבות לאכול שום
תזונה נכונה: טיפים לארוחה בזמן העבודה
תזונה נכונה: כל הסיבות לאכול בצל

כריך מקרקרים ופרוזן יוגורט


יוגורט קפוא ללא שומן הוא אלטרנטיבה מצויינת לגלידה, וקל למצוא גם יוגורטים ללא תוספת סוכר. נסו למרוח פרוזן יוגורט בין שני קרקרים. אפילו אם תוסיפו לזה יוגורט שוקולד קפוא לא תגיעו ליותר מ 84 קלוריות.
ערך תזונתי לכריך פרוזן יוגורט: שומן רווי: 0.13 גרם, נתרן: 104 מ"ג, כולסטרול: 1 מ"ג.

כוס מרק עגבניות


מרק עגבניות מכיל כמות גדולה של חומרים מזינים וכמות קטנה של קלוריות - 74 קלוריות לכוס מרק. זכרו שמרק עגבניות מוקרם יעלה את כמות הקלוריות במנה וכן את שאר הערכים התזונתיים. אם קונים מרק עגבניות משומר חפשו את התווית שאומרת "דל נתרן" וכמובן בדקו את כמות הקלוריות
ערך תזונתי לכוס מרק: שומן רווי: 0.19 ג"ר, נתרן: 471 מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג.

* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

נפגעת? חלית? יש לך זכויות!
רוצה לדעת מה הזכויות שלך בביטוח לאומי או בחברות הביטוח?
מלא/י פרטייך ונחזור אלייך בהקדם
השירות ניתן ללא התחייבות.
אנו מתחייבים על דיסקרטיות מלאה.

אולי יעניין אותך גם

מה כדאי לאכול כדי לשמור על איזון הורמונלי ולהוריד במשקל?
מאת מערכת BeOK
| 31/01/2017 |
צפיות: 310
חוסר איזון הורמונלי יכול לשבש דיאטות ולגרום לשינויים קיצוניים במצב הרוח, מאכלים שונים כמו אגוזים, קינמון, ברוקולי ורימונים מסייעים לשמור על רמה תקינה של הורמונים
קרא עוד
מה מומלץ לאכול כדי לשמור על בריאות הכבד?
מאת מערכת BeOK
| 15/01/2017 |
צפיות: 285
הכבד אחראי על תהליך העיכול, הוא מגן על הגוף מפני רעלים ומפרק שומנים. איך צריכה קבועה של אשכוליות, אבוקדו וכורכום עוזרת לשמור על כבד בריא?
קרא עוד
בלוטת התריס בראי האירידולוגיה
במקרים רבים שבהם בלוטת התריס נמצאת בתת תפקוד הרופאים מתקשים לאבחן זאת. בעזרת אירידולוגיה אפשר לאבחן את המצב בקלות
קרא עוד
ארוניה ברי – מהם היתרונות הבריאותיים של מזון העל החדש?
מאת מערכת BeOK
| 09/01/2017 |
צפיות: 219
ארוניה ברי תפס את מקומו בראש מצעד מזונות העל, זאת משום שהוא מכיל נוגדי חמצון רבים, עשיר בסיבים תזונתיים ומונע הצטננות ושפעת
קרא עוד
דם אמיתי: עובדות שכל אחד צריך לדעת על סוג הדם שלו
מאת מערכת BeOK
| 29/12/2016 |
צפיות: 466
סוג הדם הוא גורם המשפיע על הבריאות, יש לו מאפיינים אישיותיים ויש לו תפקיד חשוב בפוריות האישה ובתקינות העובר
קרא עוד
גיל המעבר – מהם התסמינים ואיך אפשר למנוע אותם?
מאת מערכת BeOK
| 27/12/2016 |
צפיות: 223
גיל המעבר הוא תהליך טבעי בקרב נשים. למרות שאי אפשר למנוע אותו, אפשר לשלוט בתסמינים הנלווים לו בעזרת תזונה נכונה, הקפדה על פעילות גופנית ושמירה על לחץ דם יציב
קרא עוד
איך גברים חווים את גיל המעבר?
מאת מערכת BeOK
| 14/12/2016 |
צפיות: 233
גם גברים חווים את גיל המעבר – החל מגיל 50 רמת הטסטוסטרון יורדת וגורמת לדיכאון, להשמנה ולירידה בחשק המיני
קרא עוד
סוכריות גומי: עצמות טחונות, צבעי מאכל והרבה סוכר
מאת מערכת BeOK
| 06/12/2016 |
צפיות: 701
על אף המראה התמים שלהן, סוכריות גומי מכילות רכיבים מזיקים כמו סוכר וצבעי מאכל, אבל המרכיב העיקרי שלהן הוא ג'לטין אשר עשוי מעצמות של בעלי חיים
קרא עוד
מה באמת בריא לנו
כיום ישנה מודעות הולכת וגוברת לחשיבות של איכות המזון שאנו אוכלים והשפעתה על איכות החיים שלנו. אחת הבעיות המרכזיות היא שקשה לדעת האם כל מה שנחשב בריא, הוא אכן בריא
קרא עוד
מהם היתרונות הבריאותיים של חמאה?
מאת מערכת BeOK
| 23/11/2016 |
צפיות: 378
על אף שלחמאה יצא שם רע יש לה הרבה סגולות, היא עוזרת לתפקוד בלוטת התריס, מונעת מחלות לב ומשפרת את התפקוד המיני
קרא עוד