דיאטה: לאכול טעים ובריא ב-100 קלוריות

דיאטה לא חייבת להיות סבל מתמשך. רובנו חייבים לעבור לאכול מאכלים דלי שומן וקלוריות כדי לראות תוצאות. אבל דיאטה יכולה להיות גם שפע של טעמים. אספנו עבורכם 12 חטיפים מהירים, טעימים ומזינים - ב-100 קלוריות לחטיף.
מאת מערכת BeOK
| 12/03/2012 |
צפיות: 10,843
מה הבאתם לאכול בעבודה היום? אם אתם בעיצומה של דיאטה קרוב לוודאי שמציצות מתיקכם פריכיות אורז, כשמדמיונכם מציצה פסטה פטוצ'יני עם פטריות ורוטב אלפרדו. הפער לא חייב להיות קיצוני כל כך ומאכלים דלי קלוריות לא חייבים להיות דלים בטעם כל כך. בכתבה שלפניכם ניסינו להחזיר את כבודם האבוד של המאכלים הדיאטטים ובריאים. שילובם של מאכלים מסוימים יכולים ליצור לא רק מאכלים רוויי סיבים תזונתיים וברזל אלא גם חטיפים רוויי טעם טוב. וכל זאת ב-100 קלוריות לחטיף

למידע נוסף בנושא דיאטה, תזונה היכנסו לפורומים
פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה
פורום השמנת יתר - התמודדות
פורום תזונה טבעית, תזונה נכונה
פורום תזונת ילדים, השמנת ילדים
פורום תמיכה בדיאטה

6 כוסות פופקורן בטעם טבעי


כאשר מחפשים חטיף גדול עם כמות קלוריות קטנה - פופקורן הוא התשובה. מותגים רבים של פופקורן מכילים רק 100 קלוריות לשש כוסות. פופקורן שעשוי מתירס מלא בסיבים תזונתיים ולכן עוזר להשאר שבע לאורך זמן.
ערך תזונתי עבור שש כוסות פופקורן: שומן רווי:2 גר', נתרן:45 מ"ג, כולסטרול: 20 מ"ג, פחמימות: 15 גרם.

חטיף גבינה על טורטיית תירס


קצת קשה לקרוא לגבינה מאכל בריאות. כמובן שישנן גבינות בעלות אחוזי שומן נמוכים אבל כך גם יהיה טעמן. אז נסו את המתכון הבא: מפזרים גרם של גבינה דלת שומן מגורדת מסוג צ'דר על טורטיית תירס. מקפלים את הטורטייה לשניים ומחממים במיקרוגל למשך 20 שניות. מה שמקבלים זה חטיף מהיר וטעים שמכיל רק 100 קלוריות ו1.3 גרם של שומן רווי.
ערך תזונתי של חטיף גבינה: שומן רווי: 1.3 גרם, נתרן:182 מ"ג, כולסטרול: 6מ"ג.

גבינת קוטג' עם פרוסת מלון


חטיף מעניין שמגיע אלינו מארה"ב. אין ספק שהאמריקאים יודעים לעשות דברים מעניינים עם הקוטג' שלהם. חצי גביע קוטג' בתוספת פלח מלון מביא אתכם לחטיף טעים, בריא ומלא בסיבים תזונתיים, חלבון וסידן - במאה קלוריות.
ערך תזונתי לחצי גביע קוטג' ופרוסת מלון: שומן רווי:0.7 גרם, נתרן: 468 מ"ג, כולסטרול: 5 מ"ג.

שלושה קרקרים עם גבינה


הקרקרים במנה הזאת צריכים להיות מחיטה מלאה כדי לעזור לכם לשמור על תחושת שובע בין הארוחות. תפצלו פרוסה אחת של גבינה צהובה דלת שומן מפוצלת ל-3 קרקרים ותקבלו חטיף מזין וטעים בפחות ממאה קלוריות.
ערך תזונתי עבור שלושה קרקרים וגבינה: שומן רווי:1.2 גרם, נתרן: 397 מ"ג, כולסטרול: 7 מ"ג.

14 שקדים


מצויין לנשנש מחוץ לבית. 14 שקדים לא יעלו לכם יותר מ-100 קלוריות ואתם תרוויחו גם סיבים תזונתיים וחלבונים שיסייעו לכם להילחם בתחושת הרעב.

תפוח עץ בינוני אפוי


גלגולים הרבים עבר התפוח מאז שנקטף מעץ הדעת ועד שהגיע לתנור שלנו. תפוח הוא אחד החטיפים הטעימים והבריאים ביותר. אפשר לשדרג אותו ולאפות אותו בתנור. האפייה אינה פוגעת בערכו התזונתי ובויטמינים שבו. ניתן גם להוסיף קינמון ללא תוספת קלוריות.
ערך תזונתי לתפוח עץ בינוני אפוי:שומן רווי: 0גר', נתרן: 2מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג.

שייק אוכמניות


שייק אוכמניות זאת דרך מצויינת לצרוך תוספת סידן ונוגדי חימצון במהלך היום. שקשקו 1/3 כוס יוגורט ללא שומן עם 2/3 כוס אוכמניות מוקפאות ותקבלו משקה קריר טעים ומרענן מאוד.
ערך תזונתי לשייק אוכמניות: שומן רווי:0 גר', נתרן:59 מ"ג, כולסטרול 2 מ"ג.

אדממה


מי לא אוהב לנשנש אדממה? פולי סויה צעירים לא רק טעימים הם גם החטיף הבריא ביותר שתוכלו למצוא כנראה. בשליש כוס של פולי סויה צעירים יש יותר מ-8 גרם חלבון ו-4 גרם סיבים תזונתיים. כבונוס תקבלו גם 10% מהמנה היומית המומלצת של ברזל. נוח לאכול גם מחוץ לבית.
ערך תזונתי ל-1/3 כוס אדממה: שומן רווי: 0.5 גרם, נתרן: 4.5 מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג.

8 גזרים גמדיים עם חומוס


גזר גמדי לנשנוש לא חייב להיות חטיף משעמם באריזת פלסטיק, אפשר לטבול את הגזרים הקטנים - שהם מקור מצויין לויטמין A - בחומוס ולקבל חטיף בריא וטעים.
ערך תזונתי עבור 8 גזרים גמדיים בתוספת חומוס: שומן רווי: 0.4 גרם, נתרן: 210 מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג

<@ --- IMG_2 --- @>

יוגורט עם גרעיני חמניות


מערבבים כפית של גרעיני חמניות עם ½ כוס יוגורט ללא שומן ומקבלים חטיף בריא בהרבה פחות מ-100 קלוריות. השילוב הזה הוא מקור טוב לחלבון ופחות מחצי גרם של שומן רווי. הקפידו להשתמש בגרעיני חמנייה ללא מלח במיוחד אם אתם חייבים לעקוב אחרי כמות הנתרן שאתם צורכים.
ערך תזונתי עבור יוגורט עם גרעיני חמניות: שומן רווי: 0.26 גרם, נתרן: 0 מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג.

לכתבות נוספות בנושא דיאטה, תזונה:
תזונה נכונה: מאכלים שימלאו אתכם באנרגיה
תזונה נכונה: כל האמת על סוכר
בעזרת השום! כל הסיבות לאכול שום
תזונה נכונה: טיפים לארוחה בזמן העבודה
תזונה נכונה: כל הסיבות לאכול בצל

כריך מקרקרים ופרוזן יוגורט


יוגורט קפוא ללא שומן הוא אלטרנטיבה מצויינת לגלידה, וקל למצוא גם יוגורטים ללא תוספת סוכר. נסו למרוח פרוזן יוגורט בין שני קרקרים. אפילו אם תוסיפו לזה יוגורט שוקולד קפוא לא תגיעו ליותר מ 84 קלוריות.
ערך תזונתי לכריך פרוזן יוגורט: שומן רווי: 0.13 גרם, נתרן: 104 מ"ג, כולסטרול: 1 מ"ג.

כוס מרק עגבניות


מרק עגבניות מכיל כמות גדולה של חומרים מזינים וכמות קטנה של קלוריות - 74 קלוריות לכוס מרק. זכרו שמרק עגבניות מוקרם יעלה את כמות הקלוריות במנה וכן את שאר הערכים התזונתיים. אם קונים מרק עגבניות משומר חפשו את התווית שאומרת "דל נתרן" וכמובן בדקו את כמות הקלוריות
ערך תזונתי לכוס מרק: שומן רווי: 0.19 ג"ר, נתרן: 471 מ"ג, כולסטרול: 0 מ"ג.

* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

אולי יעניין אותך גם

סירופ אגבה: כל מה שצריך לדעת על הממתיק הטבעי
מאת מערכת BeOK
| 04/09/2017 |
צפיות: 127
סירופ אגבה משווק כממתיק טבעי שמסייע לירידה במשקל, אך בטווח הארוך הפרוקטוז שבאגבה גורם לבעיות בריאותיות כמו סוכרת סוג 2 ותסמונת מטבולית
קרא עוד
כל מה שצריך לדעת על ביוטין לצמיחת שיער
מאת מערכת BeOK
| 27/08/2017 |
צפיות: 213
ביוטין הוא ויטמין אשר נמצא כי הוא מסייע למראה השיער ולהאצת הגדילה שלו. הוויטמין מצוי במזון מן החי ומן הצומח וניתן לצרוך אותו גם כתוסף מזון
קרא עוד
מהם היתרונות הבריאותיים של טפיוקה?
מאת מערכת BeOK
| 21/08/2017 |
צפיות: 225
טפיוקה היא סוג של עמילן המשמש כבסיס למאכלים ולקינוחים רבים. לטפיוקה יש סגולות בריאותיות רבות והיא מסייעת לעיכול, מונעת מומים מולדים ומחזקת את הלב
קרא עוד
כיצד מזון מהיר משפיע על הגוף?
מאת מערכת BeOK
| 17/08/2017 |
צפיות: 251
הוא טעים ונגיש ועושה טוב על הלב, אבל אכילה תדירה של מזון מהיר כמו צ'יפס ופיצה יכולה לגרום לבעיות בריאותיות רבות, כמו אקנה, דיכאון ובעיות לב
קרא עוד
נתרן: למה צריך אותו וכיצד הוא מזיק לגוף?
מאת מערכת BeOK
| 14/08/2017 |
צפיות: 195
הנתרן שבמלח הוא מתכת המצויה בשפע במאכלים שונים. למרות הנזקים שמייחסים לו, יש לו תפקידים חשובים לתפקוד התקין של הגוף ולשמירה על הבריאות הכללית שלו
קרא עוד
מה לאכול כדי לעכב את תהליך ההזדקנות?
מאת מערכת BeOK
| 07/08/2017 |
צפיות: 390
אי אפשר למנוע מהגוף להזדקן, אך בצריכה של מאכלים שונים אפשר לעכב את התהליך ולהגן על הגוף מפני נזקים ומחלות שונות
קרא עוד
מיץ נוני: יתרונות בריאותיים וסגולות רפואיות
מאת מערכת BeOK
| 25/07/2017 |
צפיות: 229
נוני הוא פרי המצוי באיים הפולינזיים והוא ידוע ביכולתו לסייע במצבים בריאותיים רבים כמו ריפוי של דלקות מפרקים, שמירה על בריאות הלב ומניעה של סוכרת
קרא עוד
פיברומיאלגיה: טיפול טבעי בדאבת שרירים
מאת מערכת BeOK
| 10/07/2017 |
צפיות: 441
פיברומיאלגיה היא מחלה המאופיינת בעייפות ובכאבים בשרירים ובעצמות. כדי להקל על התסמינים באופן טבעי אפשר לשתות תה ג'ינג'ר, למרוח שמן קמפור ולצרוך הרבה נוזלים
קרא עוד
מהן הסגולות הבריאותיות של כמון?
מאת מערכת BeOK
| 03/07/2017 |
צפיות: 617
כמון הוא יותר מרק תבלין להוספת טעם, יש לו רכיבים בריאותיים רבים והוא יעיל לחיזוק מערכת החיסון, לניקוי מערכת הנשימה ולמניעת אנמיה
קרא עוד
מהן הסגולות הבריאותיות של שמן חריע?
מאת מערכת BeOK
| 21/06/2017 |
צפיות: 1,914
שמן חריע הוא שמן צמחי בעל יכולות בריאותיות רבות, הוא שומר על סוכר מאוזן, מחזק את מערכת החיסון ופותח את נקבוביות העור
קרא עוד