10 דברים שאת חייבת בהריון

הריון זו תקופה של שינויים. שינויים בהרגשה הפנימית שלך, שינויים במראה החיצוני שלך, הורמונליים ובקרוב - אף שינויים במצבך המשפחתי. אין זה פלא שבתקופה זו את צריכה גם לשנות את הרגלי הקניות שלך. אז לפני קניות הענק לילד, מוגשים בפניך 10 פריטים שכדאי לך לרכוש בשבילך, רק בשבילך
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 09/03/2007 |
צפיות: 12,522
ההריון הינו אחת החויוות המרגשות ביותר בחיים, אך הוא גם מסמל את תשעת החודשים האחרונים בחייך בהם את נמצאת במרכז העניינים. לאחריו את כבר תהיי "אמא של" ותאלצי להילחם עבור תשומת לב מהוריך, מבן זוגך ואפילו מחברותיך, במידה וגם הן "אמהות של".

אז לפני הקניות עבור הילדים (שבוודאי ירוקנו לך לחלוטין את חשבון הבנק), הכנו עבורך רשימת קניות שמיועדת רק לך, במטרה להפוך את ההריון שלך לקל ובריא יותר:

1. נעליים נוחות. את יכולה להשלות את עצמך במשך שלושה החודשים הראשונים, אך במוקדם או במאוחר תגלי כי את והסטילטו שלך חייבים להיפרד למשך התקופה הקצרה. מעבר לכך שנעלי עקב הן אינן הבחירה הבריאה ביותר לגב ולרגליים, הן עשויות להיות מעיקות במיוחד עם המטען הנוסף שאת עתידה לסחוב.

הבשורות הטובות: כיום אין שום סיבה בעולם שנעלים נוחות לא יהיו גם יפות, כך שכדאי לך לזנוח את הכפכפים המהוהות שלך ולפנק את עצמך בזוג נעליים נוחות ואיכותיות שלא תתביישי ללכת איתם ברחוב.

2. מנוי ליוגה/פילאטיס/פלדנקרייז ושות'. גם אם הפעילות הגופנית היחידה שאי פעם חווית היתה הקימה מהכורסא למקרר, הריון זו תקופה מצויינת לפתח מעט מודעות לאורח חיים בריא יותר.

מעבר לכך, אם מעולם לא הקדשת מחשבה לרצפת האגן שלך, כדאי שתתחילי - בקרוב מאוד היא הולכת לשחק תפקיד מרכזי בהבאת תינוקך לעולם.

השיטות השונות להתעמלות בהריון מקדישות תרגילים רבים לחיזוק רצפת האגן, לשיפור הכוח והיציבה ואף מקדישות לנפש את הזמן שמגיע לה. הריוניות רבות מספרות כי האימון הגופני עזר להן בנשיאת ההריון, מנע כאבים מיותרים ואף סייע להקלה בכאבי הלידה. עוד על פעילות גופנית המשלבת גוף ונפש.

3. ספרים, גבירותי, ספרים. אמנם ההריון והלידה אינם מצריכים ידע קודם ואין מי שיציב תנאי קבלה להורים לעתיד, אף אין זו סיבה טובה שלא להיות מעורבת באופן פעיל בתהליך הנפלא שמתרחש בגופך. האינטרנט אמנם מספק מידע עשיר, אך לפעמים ספר טוב עם התחלה, אמצע, סוף ומסר יכול לחולל נפלאות.

ספרים לא חסר, וההמלצות הינן סובייקטיביות. הטיפ שלנו: פני לעצמך שעה והיכנסי לחנות הספרים הקרובה לביתך. תופתעי מכמות המידע שתחכה לך שם.

4. מצלמה טובה. לא, את לא צריכה להתנהג כמו תייר יפני, אבל חווית ההריון והלידה היא כל כך קצרה בהשוואה לחיים עצמם, ובמסיבת הגיוס של פרי בטנך, אנחנו בטוחים שהוא ישמח כשתשוויצי ליד כל החברים שלו "ככה נראיתי כשסחבתי אותך בבטן בערום מלא".

לשאלות בנושא הריון, לידה והנקה היכנסו לפורום המומחים שלנו
למידע נוסף על פוריות והפריה חוץ גופית, המומחים שלנו מחכים לך עכשיו בפורום
איך להכין את הגוף להריון? היכנסו עכשיו לפורום רפואה משלימה בהריון
מתלבטים לגבי ברית המילה? הכנסו להתיעיצות עם רופא בפורום ברית מילה רפואית

הרי כשיגיעו הילדים גם ככה תתעדי במרץ כל גיהוק, אז למה לא להתחיל במלאכה כמה חודשים לפני? כך תוכלי להקדיש אלבום שלך לך, לבטן שלך ולבן זוגך.

5. תוספי תזונה. ההמלצה הרשמית הינה לצרוך חומצה פולית שלושה חודשים לפני הכניסה להריון ובשלושה החודשים הראשונים. מעבר לכך, נשים רבות נזקקו גם לכדורי ברזל בתקופה הזאת או לתוסף אומגה 3, שמסייע לבריאות העובר.

יצרניות הויטמינים כבר השכילו לזהות את צרכי קהל ההריוניות וכיום ניתן למצוא בכל חנות טבע מולטי-ויטמין להריון (שימי לב שיש להתייעץ עם רופא לפני תחילת השימוש).

6. פירות ירקות, חליטות תה ומים מינרלים. בהריון מומלץ להתרחק ממשקאות דיאטטים, מקפאין, מממתיקים מלאכותים, מפאסט פוד, מסוכרים ריקים ובכלל - מומלץ להשקיע קצת בגוף שלך, שניצב מול פרוייקט חייו.

מעבר לתזונה בריאה יותר, המושתתת על פירות, ירקות, קטניות ועוד, יסייעו לגוף שלך להתמודד טוב יותר עם השינויים שעוברים עליו, ולך - לשמור על הריון תקין.

במקום הקפה והקולה, ניתן לעבור לחליטות תה (ללא קפאין) ולהמון המון המון (המון) מים מינרלים. את בוודאי יודעת מה החשיבות של שתיה בהריון, לכן מומלץ להצטייד בקבוק מים שישהה באופן קבוע בתיקך. עוד על תזונה בהריון.

7. מלתחה חדשה במידה XL. מעבר לבגדי ההריון - יש גם צורך לרענן את קולקציית ההלבשה התחתונה שלך. מהרגע שאת מתחילה לתפוח את לומדת להכיר עולם חדש של תחתונים וחזיות, עולם שהיה שמור עד עכשיו לכוכבות פורנו ולסבתות בלבד.

החזיות שלך כבר לא עולות עליך? את יכולה להחליפן ב'גוזיות' אותן גופיות-חזיות שמרביתם נוחות מאוד, לחילופין תוכלו לפנק את עצמך פעם אחת בחיים בחזיה איכותית באחת מחנויות המידות הגדולות. איך מתלבשים סקסי בהריון?

8. שמן שקדים. מהרגע שהבטן מתחילה לגדול (ואת יודעת את זה בערך חודש לפני שכולם שמים לב), חשוב למרוח אותה בשמן שקדים או שמן נבט חיטה בכדי להגמיש את העור ולמנוע פיצוצים וסימני מתיחה. אותם שמנים יסיעיו לך גם במהלך הלידה עצמה לעיסוי הפירנאום, אבל זה כבר שייך לסיפור אחר. לתרופות סבתא נוספות בהריון

9. טבליות נגד צרבת. ככל שההריון מתקדם, כך ארוחת הצהרים שלך מסרבת להישאר בקיבה וטורחת להזכיר לך את קיומה. תופעה מרגיזה בהחלט, אבל במקום להתעצבן הצטיידי לך בחבילת סוכריות מציצה נגד צרבת, תתנחמי בעובדה שהן מוגדרות כפריט חובה על ידי הריוניות רבות. מדוע יש צרבת בהריון?

10. תערכי היכרות עם הרפואה המשלימה. נטילת תרופות במהלך ההריון אינה מומלצת ובמידה ואת סובלת מעצירות, בחילות או כאבים תוכלי להיעזר בדיקור סיני, ארומתרפיה, רמדיס הומאופטיות ועוד. כל אחת מהשיטות יכולה לספק פתרונות טבעיים להקלה על תסמיני ההריון. למידע נוסף על רפואה משלימה בהריון הכנסי לפורום.

לייעוץ וטיפים נוספים הכנסי לפורום "הריון, לידה והנקה" והתייעצי עם המומחים

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר