וידאו: אימון כושר זוגי בבית

רוצים להתאמן ולא בא לכם לצאת מהבית? הכניסו את הפעילות הגופנית אליכם לסלון ורצוי שתעשו זאת ביחד. הפעילות הגופנית תתארח אצלכם בשמחה גם בתנאים מינימליים. אימון כושר זוגי כשגשום בחוץ - בסרטון ווידאו
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 23/01/2008 |
צפיות: 49,432
כושר בזוג מבטיח כי כל אחד מכם יהיה אחראי על פעילות בן הזוג שלו, במקביל לאימון עצמי.

החיזוק מצד הפרטנר הוא מתכון לפעילות גופנית בחברה טובה, ואפשרי לביצוע גם בבית מבלי לתאם זמני יציאה לחדר הכושר.

מחקרים רבים מראים כי שינוי אורח החיים והפיכתו לבריא יותר, מאפשר הפחתת הסיכון לפתח מחלות מסוגים שונים, שיפור בתפקוד היומיומי, וירידה בסיכוני התמותה.

למידע נוסף בנושא כושר היכנסו לפורומים:
פורום כושר גופני
פורום רפואת ספורט
פורום תזונת ספורט
פורום כושר גופני לילדים
פורום פילאטיס

מתחילים בחימום. חימום הוא חלק בלתי נפרד מתהליך האימון כולו ומסייע להתכונן בהדרגה, פיזית ונפשית, לקראת פעילות ספורטיבית: סיבובי כתפיים לאחור, סיבובי אגן ומתיחות רגליים הן חלק מהפעילויות המקובלות.

הפעילות הזוגית בבית מונה מספר תרגילים שאינם דורשים הכנה מסובכת: אימון משקולות וכפיפת ברכיים, שכיבות סמיכה, כפיפות בטן כשרגליכם אוחזות את רגלי בן הזוג ואתם מתרוממים יחד בתיאום ועוד.

ממשיכים באימון. בסרטון הווידאו הנלווה לכתבה, תוכלו לצפות באימון זוגי המתבצע בסלון ואינו מצריך מיכשור כבד או פינוי הריהוט. אתם רק צריכים זמן מתאים לפעילות הגופנית הנעשית יחדיו.

לכתבות נוספות בנושא כושר גופני:
10 תירוצים להתחמקות מכושר גופני
כושר לילדים זה בריאות בבגרות
מהו האימון שהכי מתאים לך?
אין דיאטה יעילה בלי אימון כושר
כושר בזוג - לא רק במיטה

אחד התרגילים בו תוכלו לצפות בסרטון הווידאו, הוא עבודה זוגית בעזרת גומיה. אחד מבני הזוג מחזיק את הגומיה ומפעיל כוח התנגדות, בעוד בן הזוג מותח את הגומיה ומקרב אותה לגופו.


בן הזוג המחזיק את הגומיה מחזק את שרירי הבטן בעת הפעלת ההתנגדות ואילו בן הזוג השני עושה עבודה על שרירי הגב. יש לבצע את הסט 12 פעמים כפול שלוש עם מנוחה של 45 שניות בין סט לסט ולאחריו להחליף תפקידים.

לאתר מאמן כושר אישי personal trainers

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

אולי יעניין אותך גם

שחייה: הפעילות האולטימטיבית לימי הקיץ הקרבים
ד"ר אסנת רזיאל
| 29/05/2019 |
צפיות: 1,100
שחייה היא ללא כל ספק הפעילות הספורטיבית המושלמת לימי הקיץ. מתי הכי מומלץ להגיע לבריכה? באיזה בגד ים יש לבחור? הגיע הזמן לקפוץ אל המים ולחתור אל המטרה
קרא עוד
הליכה אחורה: יתרונות לגוף ולמוח
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 26/10/2017 |
צפיות: 2,773
הליכה אחורה היא טכניקת הליכה אשר נוסף לחיזוק שרירים שבדרך כלל לא שמים עליהם דגש, היא משפרת את היציבה ומאתגרת את היכולת המנטאלית והקוגניטיבית
קרא עוד
אפליקציות ספורט מומלצות לאייפון ולאנדרואיד: כל מה שצריך לדעת
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 29/02/2016 |
צפיות: 19,048
רוצים בטן שטוחה מבלי לצאת מהבית? חושבים להתחיל לרוץ עם ליווי של מאמן אישי באוזניות? לפניכם מבחר אפליקציות ספורט המעודדות את המשתמשים לשמור על גוף חזק ובריא דרך האייפון והאנדרואיד
קרא עוד
כך תבחרו פעילות גופנית המתאימה לכם
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 27/08/2014 |
צפיות: 29,443
התמדה בפעילות כושר גופני מפעילה מעגל חיובי - בזכותה אנו הופכים לנמרצים יותר ויש לנו אנרגיה רבה יותר לבצע עוד פעילות כושר גופני. ואולם, על מנת שנוכל להתמיד במשימה, חשוב לדעת לבחור את הפעילות המתאימה
קרא עוד
נפש בריאה בגוף בריא
מאת גלית פרי
| 20/08/2014 |
צפיות: 39,678
כולנו יודעים כי לפעילות גופנית יש השפעות מטיבות רבות על גופנו. יחד עם זאת צריך לזכור כי לפעילות גופנית יש השפעה מיטיבה גם על הנפש. על ההשפעות החיוביות של פעילות גופנית על מצבנו הנפשי בכתבה הבאה
קרא עוד
10 יתרונות של כושר גופני
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 06/08/2014 |
צפיות: 45,366
כושר גופני עושה עושה טוב לגוף ולנפש, את זה כולנו יודעים. בכתבה הבאה הבאנו לכם עשר יתרונות של כושר גופני, פעילות ספורטיבית וכל מה שלא כולל ישיבה על הספה מול הטלוויזיה
קרא עוד
עושים שרירים - 5 מיתוסים על שרירים
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 30/07/2014 |
צפיות: 37,969
פיתוח שרירים ועיצוב הגוף הם מסוגי הפעילות הגופנית הפופולריים ביותר כיום, אם בחדרי הכושר, על חוף הים, ביחידים או בקבוצות. האם שרירים יכולים להפוך לשומנים? האם מתיחות מונעות פציעות? לפניכם מספר מיתוסים על שרירים
קרא עוד
מיצאו איזה אימון אירובי הכי מתאים לכם
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 23/07/2014 |
צפיות: 37,676
אימון אירובי הינו דרך טובה לשרוף שומנים, לשמור על בריאות ולבנות חוזק גופני פנימי. אבל, עם מגוון סוגי אימון אירובי הקיימים כיום, איך תדעו איזה מבין הסוגים הכי מתאים לכם? הכתבה הבאה תעשה לכם קצת סדר
קרא עוד
מתיחות בוקר לימים מתוחים
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 16/07/2014 |
צפיות: 37,319
הימים מתוחים והכושר הגופני מעט נזנח. כדי להקל על המתח הנפשי ועל השרירים שלנו כדאי להתחיל את הבוקר עם מתיחות. מתיחות בוקר יסייעו לכם להיות ערניים יותר במהלך הבוקר ובשאר היום, יעזרו לחילוף החומרים של הגוף ויזרימו חמצן למוח
קרא עוד
פעילות גופנית בשירות האוטיזם
מאת אורנה הראל
| 09/07/2014 |
צפיות: 37,343
ילדים אוטיסטים מתקשים לרוב לתקר עם העולם סביבם. נמצא כי עיסוק בפעילות גופנית יחידנית וקבוצתית מתאימה יכולה לסייע לילד האוטיסט בפיתוח כישוריו החברתיים
קרא עוד