מחשבון דופק מטרה לאימון

דופק מטרה לאימון. מחשבון זה קובע מהו הוא טווח הדופק המירבי המתאים לאימון.
דופק מטרה לאימון, הוא טווח הדופק המתאים לאימון. כאשר אנו מתאמנים בטווח זה, הלב והריאות משיגים את התועלת המירבית ביותר. על מנת להפיק את המקסימום מאימון בחדר כושר או כל פעילות ספורטיבית אחרת, מומלץ לחשב את דופק המטרה לפי אינטנסיביות הפעילות, ולעקוב אחריו באמצעות מד דופק.

זכר
נקבה
גיל (שנים):
קצב הלב במצב מנוחה (דופק):
אינטנסיביות הפעילות:


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

נפגעת? חלית? יש לך זכויות!
רוצה לדעת מה הזכויות שלך בביטוח לאומי או בחברות הביטוח?
מלא/י פרטייך ונחזור אלייך בהקדם
השירות ניתן ללא התחייבות.
אנו מתחייבים על דיסקרטיות מלאה.