שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ליטל
    14/01/2008

    לפני כשנה הבנתי כי יש לי חרדות חברתיות קשות וכי אני בעצם נכה נפשית. התחלתי לקחת, בעצת פסיכיאטרה, כדורים לחרדות חברתיות. עקב בעייתי קשה לי מאוד להחזיק מעמד בעבודות ואני מפוטר או מתפטר במהירות.
    האם מגיע לי אחוזי נכות, או קיצבה כלשהי? ואם כן כיצד אני צריך לבקש אותם?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכות נפשית

    עו"ד זיוה אופק
    17/01/2008

    לא הבהרת מהו הרקע לחרדות. בהנחה שמדובר בהליך מחלתי שלא קשור לתאונה ספציפית או לאירועים במקום העבודה הרי שהדרך לברר את נכותך היא לפנות למוסד לביטוח לאומי הקרוב למקום מגוריך בתביעה לנכות כללית. לתביעה זו יש לצרף את כל החומר הרפואי העוסק במצבך הנפשי.

    זכותך לצרף גם חוות דעת רפואית בה פסיכיאטר מומחה מעריך את אחוזי הנכות שלך (אם אכן יש כאלו). חוות דעת כזו עולה כמה אלפי ש"ח אבל לעיתים קרובות היא מתקבלת ע"י הוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי וחוסכת אח"כ עררים ערעורים ועוגמת נפש.

    יש לציין כי קיצבת נכות ניתנת רק לאנשים שאינם עובדים או לאנשים עובדים שמשכורותיהם נמוכות ביותר (פחות מגובה הקיצבה העומדת על כ-2,000 ש"ח.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו