שיקום לאחר תאונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיקום לאחר תאונה
    נעמה
    31/01/2008

    שלום, בן משפחה שלי נפגע קשה מאד בתאונת דרכים, הוא עובר שיקום רציני, כרגע בבית לוינשטיין, יש לו התקפות זעם וכעס, הוא לא ממש מתקשר עם משפחתו, הוא איבד את זכרונו כנראה. האם חשוב שיהיו סביבו אנשים בשלב זה? כלומר כיון שהוא מאד כועס ולא מזהה אף אחד, אולי עדיף להיות סביבו כשיראה רצון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיקום לאחר תאונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לנטוש!!

    ד''ר נעה וילצ'ינסקי
    03/02/2008

    לא מפתיע שלאחר תאונה כה קשה יש התפרצויות זעם. הזכרת אובדן זיכרון ואת אישפוזו בבית לווינשטין ורציתי להדגיש שתתכן ויש לו גם פגיעת ראש פרונטלית שיכולה כשלעצמה להסביר את הכעס, מעבר לחווית האובדן שחווה.
    למרות הקושי והעלבון חשוב מאד לא לעזוב אותו גם ברגעים הקשים והמתסכלים ולא לחכות עד שירגע מעצמו. נהפוך הוא- ככל שיהיה בטוח בנוכחות אוהבת ואמפטית כך יוכל להתמודד טוב יותר עם האימה של השלכות הפגיעה על המשך חייו.
    בבית לווינשטין יש טיפול פסיכולוגי רב - אנא פנו לעזרת הפסיכוכוגים במקום. גם עזרה עבורו וגם עבור המשפחה והסובבים אותו.
    תחזיקו מעמד!
    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו