שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ליאת
    10/02/2008

    יצאתי אתמול לבליינדייט עם בחור שהוא גם נכה שהכרתי באתר הכרויות לנכים
    ואחכ קפצנו לביתו -באמת ממניעים נקיים ....

    אחרי חצי שעה של שיחה נחמדה
    הבחור מתחיל לדבר באגרסיביות ומצפה ממני ישר לסקס
    כמובן שסרבתי ושאלתי לפשר ההתנהגות הנלוזה שלו

    ואז הוא שחרר את הפצצה : בחורות נכות קלות להשגה ובדרך כלל הן לא מסרבות...
    לידעתכם הוא בעצמו על כסא גלגלים חשמלי ....

    בקיצור אני עם גברים נכים גמרתי
    מה זה ככה כל הגרים הנכים?
    והאם אני באמת צריכה ללכת עם ההרגשה שלי עכשיו ולא לצאת יותר עם נכים?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    ד''ר נעה וילצ'ינסקי
    10/02/2008

    ברור שלא כל הבחורים עם נכות הם מגעילים כמו הנ"ל, בדיוק כפי שלא כל הגברים בלי נכות הם בהכרח נחמדים או דוחים.הרי תסכימי שגם לא כל הבחורות עם נכות קלות להשגה..
    בקיצור הכללות הן חסרות משמעות וטעם. כל אדם שונה ללא קשר לקיומה או אי קיומה של נכות. לצערי הרב יצא לך לפגוש בחור מגעיל במיוחד שניסה להשפיע עליך באמצעות מניפולציה מכוערת.
    אנא הניחי אותו מאחוריך והמשיכי לבלות עם בחורים חמודים, נכים או בריאים, לפי טעמך, ושפטי כל אחד בהתאם לעצמו.
    בהצלחה
    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו