שאלה על זוגיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על זוגיות
    נחום
    24/02/2008

    יש לי בחורה על כיסא גלגלים בעבודה. היא נחמדה בעיניי ואני יודע שאני מוצא בעיניה מאוד.

    אני לא נכה כלל. רציתי לשאול, מהניסיון שלכם, באופן סטטיסטי, האם קשרים כאלו מצליחים בדרך כלל? האם כדאי לי לנסות? האם, כשאנו נהיה זוג, אני לא אהיה כל הזמן מוטרד מזה שיכולתי להשיג בחורה שיכולה ללכת?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על זוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנחום

    ד''ר נעה וילצ'ינסקי
    24/02/2008

    נחום יקר,
    אתה שואל שאלה שאין עליה תשובה סטטיסטית חד משמעית.
    האם זוגיות בכלל מחזיקה מעמד???- אם מתחשבים באחוזי הגירושין בארץ ובעולם המערבי אזי התשובה היא- לא ממש... אחד מתוך כל שלושה זוגות מתגרש! בארה"ב אפילו אחד משניים.
    וכל זאת - בלי קשר לקיומה של נכות כל שהיא.

    אגב, אף אחד גם לא מבטיח לך שבחורה לא נכה שתנשא לה תעבור חס וחלילה תאונה ולא תוכל יותר ללכת. ואז מה???

    והאם תהיה כל הזמן מוטרד מכך ש- "יכולת להשיג" בחורה הולכת??? הניסוח מאד קומם אותי. האם בחורה לא הולכת קל יותר "להשיג"???
    אולי אתה צריך להיות אסיר תודה שהיא מסתכלת לכיוון שלך בכלל? אולי היא יכולה "להשיג" בחור יותר מוצלח, שאין לו לבטים מעליבים כמו שלך???

    לסיכום, אין לדעת אם כל חייך תתחרט או לא, האם והיה ותנשא לאשה באשר היא, לא תתחרט גם אז על כך שיכולת להשיג עשירה יותר, חכמה יותר, בריאה יותר, יפה יותר וכך הלאה והלאה...
    לדעתי- תבדוק טוב טוב עם עצמך עד כמה אתה עלול להתחרט אם לא תיצור קשר עם זו שמצאה חן בעיניך רק בגלל שהיא משתמשת בכסא גלגלים. אולי זה יהיה ההפסד הגדול של חייך???.

    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו