תאונת עבודה ונכות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאונת עבודה ונכות
    דני
    01/01/2015

    בן 45 עבדתי בעבודה שדורשת מאמץ פיזי. לפני חצי שנה דיסקים בגב נפגמו ,התלוננתי לרופא נבדקתי. כולל רישומים, הכאבים פחתו ועתה שוב הגב נתפס הפעם חזק מאד , והאורטופד אסר עלי לחזור בינתיים לעבוד בגלל פריצות דיסק.

    התלבטות : האם להתעקש על האירוע הראשון כתאונת עבודה? האם אני יכול לדווח תאונת עבודה על 2 האירועים. יעצו לי לדווח על הראשון ,שמא יגידו שהתאונה השנייה לא קשורה לעבודה וארעה קודם? אפשר בגדול הדרכת כדאיות? ברצוני לדרוש גם הכרה בנכות . מאמין שאוכל הוציא 10% לפחות ושכרי 4500 שח. מה הצפי בהנחות אלו בגדול , במקרה הטוב?

    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאונת עבודה ונכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאונת עבודה ונכות - תגובה

    עו``ד יובל סמרה
    01/01/2015

    מדובר במקרה המורכב משני אירועים שיכולים להיות קשורים זה בזה

    ברור שיהא קשה להתייחס פרטנית למקרה המוצג בלי לעיין בחומר הרפואי, בחינת הבסיס העובדתי המיוחס לעבודה וקביעת המסלול הנכון לפעולה (מחלת מקצוע / תאונת עבודה)

    ככל שהפגיעה מיוחסת לאירוע הראשון חשוב לזכור שעליך להגיש תביעה בתוך 12 חודשים מהמועד בו היא ארעה לטענתך - אחרת הדבר ייחשב לשיהוי.

    ניתן לפנות אלי לבדיקת המקרה ולהערכת סיכויי התביעה . פרטיי מצויים בדף הפורום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו