מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחוזי נכות - עיוורוןרן09/05/2008
מגיל ילדות מתפקד לכל דבר עין אחת בלבד ואין שיפור עם משקפיים
המל"ל קבע לי אחוזי נכות אך משום מה ניפה אותם.
מיותר לציין שעקב בעיית הראיה אינני במצב שמאפשר לי עבודה תוך סיכון העין הבריאה. תמיד הרגשתי הגבלה מסוימת ועלי להשמר מפני חשיפה לשמש, עבודה בשטח, עבודה בסביבה עם חומרים מסוכנים ( להזהר מרסיסים, חול ) תמיד העיניים מתעייפות אחרי מאמצים קלים
אני בתהליך של ערעור על קביעה זו - האם יש סיכוי שבגין עיוורון בעין ועדת עררים תשנה את החלטת רופא העיניים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיוורון בעין אחת
עו"ד זיוה אופק10/05/2008כדי להעריך אחוזי נכות וסיכויי ערעור יש לפנות לרופא עיניים מומחה העוסק סתחום הנכויות בביטוח הלאומי. עם זאת למיטב ידיעתי עיוורון בעין אחת (בהנחה שאין כל הגבלה על העין השניה) לא מקנה אחוזי נכות המזכים בגימלת נכות. (אם כי סביר שהינך זכאי לשיקום מקצועי).
עם זאת איני יודעת מה כוונתך שהמל"ל "ניפה" את הנכות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,
רן10/05/2008מדובר על עיוורון בעין אחת ( לעין זו בעיות נוספות , ולא כולן זכו להתייחסות הולמת. לעין הבריאה בעיה שולית של חוסר דמעות )
רופא עיניים מטעם המל"ל קבע לי אחוזי נכות והנ"ל מופיעים בפרוטוקול הרופא המוסמך.
בפרוטוקול שקיבלתי לא סימנו אחוזים אלה ב- "0"
בדקתי את סך השקלול מכל אחוזי נכות בגין ליקויים אחרים בעיניים ויצא שלא שקללו ליקוי כלשהו. אחרי בירור עם פקידת הביטוח הלאומי נודע לי שאחוזי הנכות על העין החולה נופו
אינני מבין מדוע עשו זאת, הרי בטופס החתום ע"י רופא מומסך לא סימלו אף ליקוי רפואי באפס
שאלותיי:
האם זו עילה לערעור ? לךא הגיוני מה שנעשה כאן
האם הביטוח הלאומי נוהג לבצע ניפוי על עיוורון בעין ?
אני אובד עצות
תודה רבה ושבוע טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניפוי
עו"ד זיוה אופק10/05/2008כל אחוזי הנכות שנקבעו לך בפרוטוקול הוועדה הרפואית אמורים להיות מחושבים בשקלול הכללי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעו"ד זיוה תודה על המענה
רן11/05/2008האם את ממליצה להמתין לפרוטוקול רופט העיניים ולראות משם האם לערער על החלטת הניפוי בגין סעיף ליקוי הראיה ?
האם על הרופא לתת נימוק להחלטה שלו ?
במידה ואין נימוק/הסבר על החלטה זו האם אפשר לעלות נק' זו ?
ושוב תודה רבה על אדיבותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליקוי
עו"ד זיוה אופק18/05/2008מהודעותיך אני מבינה כי בפרוטוקול קבע רופא עיניים שיש לך נכות בגין עין אחת אולם בניגוד לקביעה זו בטבלת סיכום הנכויות נקבע לך בסעיף זה 0% נכות. אם אלו העובדות הרי שזו סיבה טובה לערר וככל הנראה מדובר בטעות טכנית.
לגבי שאר טענותיך הרי שמדובר בטענות רפואיות וכפי שציינתי בעבר מומלץ שרופא מומחה יעריך אותן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לך על הסיוע - שאלת הבהרה
רן18/05/2008בפרוטוקול ר.עיניים ,קבע לי במפורש אחוזי נכות על חדות ראיה
בחוות דעתו לא רשם שיש לנפות את האחוזים בגין חדות הראיה
בפרוטוקול המסכם -( בטבלה): האחוזים שרופא עיניים קבע מופיעים ואין סימול "0" ( מנופה)
למרות שאין סימול "0" ניפו אחוז זה מהשקלול הכללי, בנוסך לכך הרופא מוסמך כתב שמאשר את חוות דעתו של רופא העיניים מכאן אני מבין שקיימת טעות טכנית של אותה פקידה שהקלידה את הנתונים ???
תודה רבה על ההכוונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש להניח
עו"ד זיוה אופק25/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
חוב בביטוח לאומי ומה לעשות
פריקת כתף תאונת עבודה והמתנה לועדה רפואית
נכות החמרה כיצד ניתן לממש
אחוזי נכות לילד עם הפראקטיביות והפרעת קשב וריכוז
משיכת רשיון נהיגה בגלל אחוזי נכות
מיגרנה חוזרת בתדירות גבוהה
ביטול קצבת נכות מבטל את האפוטרופסות?
דיור מוגן באיזור המרכז.השרון
האם שיקום מקצועי גורם לביטול קצבת נכות?
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)