המשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך
    גל
    31/08/2008

    הודעתי מיום 5.8, אחי השתחרר מבית החולים ביום 27.8 ,במכתב השחרור לא דווח על מצבו התפקודי כמו :אינו שולט בצרכים,אינו יציב,זקוק להשגחה,אינו מסוגל לדאוג לעצמו וכו.עכשיו נימצא בשיקום אבל אני רוצה להגיש כבר את השר"ם. האם מכתבי שיחרור של בית החולים (2 ניתוחים) מספיקים לביטוח הלאומי או צריך גם חוות דעת נוספת של נוירופסיכולוג או נוירוכירורג או עובדת סוציאלית? האם זה בסדר שאטפל בניירת לפי ראות עיניי או חייבים לערב גורם מקצועי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פניה לשר"מ

    עו"ד זיוה אופק
    02/09/2008

    כדי לפנות לשר"מ חייב המוסד לביטוח לאומי לפני כן להכיר באחיך כנכה. והרופא הבודק אמור לדווח על טופס הפניה אם יש לך עילה, דהיינו זכות בסיסית לפנות לשר"מ. כשאת מגישת תביעת נכות הפני את תשומת לב הרופא לרצונך לפנות לשר"מ.

    ניתן להגיש את התביעות לבד ורבים עושים זאת. אני מאמינה שבהרבה מקרים, במיוחד גבוליים, יש משמעות לנסיון המקצועי של עו"ד מלווה. אבל זו כמובן שאלה של מקרה ספציפי וגם משאבים כלכליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו