אחרי שבץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי שבץ
    ניקי
    08/07/2007

    אבא שלי עבר שבץ ולא חזר לעצמו מאף בחינה, לא גופנית ולא מבחינת התנהגות או דיבור, זה כאילו שאדם אחר גר בגוף של אבא שלי. אני יודעת שזה הוא ודווקא עכשיו הוא צריך שאני אעזור לו, אבל קשה לי מאוד להיות לידו, אולי זה ישמע מופרע, אבל אני מרגישה כאילו האיש הזה גנב לי את אבא שלי ואני רוצה שאבא שלי יחזור, לא לטפל באיש הזה כל חייו ולקוות לשיפור הכי קטן שיש. אחיות שלי עוזרות, עשינו חלוקת עבודה והן עומדות בצד שלהן ואני לא ממש, הן כועסות עלי ואומרות שגם להן קשה, הן צודקות, אבל אני עדיין מרגישה שאני לא יכולה להתמודד. עזרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי שבץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעוד פרטים...

    ד''ר נעה וילצ'ינסקי
    08/07/2007

    אני משערת שהשבץ היה באזור פרונטלי (קדמי) במוח. האם תוכלי לאמר לי היכן?
    לפי התאור שלך אכן אביך נפגע באופן בעל השלכות רבות על איכות חייו ואיכות חיי משפחתו. שבץ או ארוע מוחי CVA יכול להוביל לפגיעה משמעותית בדיבור, במודעות ובהתנהגות. ייתכן שאביך בעל מודעות והבנה כבעבר אך קשיי הדבור שלו מונעים ממנו לתקשר באופן מותאם עם הסביבה. ייתכן שהפגיעה היא גם ברמת ההבנה . האם אביך עבר אבחון נוירופסיכולוגי כולל? האם משהו הסביר לכם היכן הפגיעה, מה השלכותיה הפסיכולוגיות ומה הצפי לשיפור בעזרת טיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו