נוירופתיה - ברגלים ובידיים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוירופתיה - ברגלים ובידיים.
    שוליבק
    21/03/2009

    אני מורה בבית ספר יסודי - אני 20 שנה עובדת החסרתי רק בחופשות לידה או שהייתי חולה אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה. אני סובלת ממחלת הסוכרת סוג 2 מטופלת באינסולין 4 פעמים ביום מזריקה כבר 10 שנים. בשנתיים האחרונות חלה הדרדרות ואני לא מאוזנת יש לי קושי בלאזן את עצמי , אני בלחץ בעבודה לא אוכלת בצורה מסודרת... כמו כן בבדיקת EMG גילו שיש לי ניורופתיה - ברגלים ובידיים. אין צורך להסביר ולתאר את הכאבים שאני חשה .תחושות של הירדמות האיבר ו"אי הרגשתו" לכאורה, תחושות "שריפה" בעור, דקירות והרגשת נימול תחושות של קור וחום. הרופא המטפל נתן לי כדורים אולם יש להם תופעות לוואי כמו: סחרחורת, עייפות, בחילות.. אני סובלת כבר 3 שנים מבעיה בשורש כף היד - התעלה הקרפלית האורתופד המליץ לי על ניתוח ואני עדיין שוקלת אם לבצע או שכבר נוצרה בעיה של הנוירופתיה ואי אפשר לנתח. כאשר אני כותבת על הלוח מאוד קשה לי. ניסיתי לפתור את הבעיה ע"י מחשב נייד וברקו אני מקלידה את כל המשימות ומקרינה על מסך לתלמידים, אולם גם ההקלדה במחשב מעייפת וכואבת. האם לאור מצבי אוכל לפנות לרופא תעסוקתי רק כדי להוריד שעות ? או לפנות ישירות לביטוח לאומי? מה עליי לעשות??????????? תודה מראש על תשובתך. שולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שולי

    עו"ד זיוה אופק
    23/03/2009

    ניתן לפנות לרופא תעסוקתי וגם למוסד לביטוח לאומי. לאור התיאור שלך יש סיכוי לא מבוטל כי תביעתך תענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו