ילד עם בעיות התפתחותיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד עם בעיות התפתחותיות
    מיר
    26/08/2007

    אני סטודנטית שמטפלת בילד עם בעיות התפתחות מאוד קשות, עדיין לא ברור אם זה אוטיזם אבל נראה שכן. בזמן הטיפול נקשרתי מאוד למשפחה ויוצא לי לדבר הרבה עם כל אחד מההורים לחוד. יש להם גישה מאוד שונה - האמא מנסה להתמודד עם הבעיה למרות שנורא קשה לה והאבא עדיין לא משלים איתה ויש לו המון כעס ועצב על זה שהוא קיבל ילד שהוא לא רצה. ההבדלים בגישה גורמים להרבה בעיות וסכסוכים ביניהם כשגם ככה קשה להם בגלל הילד, שמצריך המון המון זמן והטיפול בו מאוד קשה, ככה שעם העבודה, לא נשאר להם כמעט זמן לכלום, והם גם לא נפגשים עם אנשים כי הם מתביישים ולא יוצאים כי הם לא יכולים להשאיר אותו עם ביייביסיטר רגילה. עצוב לי לראות איך הם ממש על הגבול של התמוטטות עצבים ואני לא יודעת מה לעשות. תוכלו לתת לי עצה לעזרה? חשוב לציין שהאבא לא מוכן בכלל ללכת לקבוצת תמיכה וגם על זה היו ביניהם הרבה ריבים (ואני כרגיל שמעתי את שני הצדדים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד עם בעיות התפתחותיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיר

    ד''ר נעה וילצ'ינסקי
    26/08/2007

    ילד עם אוטיזם מהווה עומס נפשי וגם כלכלי קשה ביותר על בני הזוג. יחד עם זאת הדרך הטובה ביותר להתמודד היא אכן קבוצות תמיכה וטיפול נפשי. הבעיה המרכזית היא שהאב מסרב לכך. כמה שאלות חשובות בטרם אכוון אותך:

    בן כמה הילד? האם יש ילדים נוספים במשפחה?. האם סבא וסבתא עוזרים? מה מצבם הכלכלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו