מס' שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מס' שאלות
    מירי
    15/12/2009

    שלום,

    לפני כשנה חליתי ולאחר וועדה רפואית הוחלט על 89 אחוזי נכות.
    כרגע אני מקבלת משכורת ע"ח ימי המחלה שצברתי.
    ברצוני לדעת:
    1. האם לאחר שאסיים את ימי המחלה,אקבל השלמה כספית כלשהי מהביטוח הלאומי?
    2.האם בעת הפרישה(ברגע שאצא לפנסיה רפואית) יגיעו לי דמי אבטלה?
    3.מה זאת אומרת שלא אוכל לעבוד בשירות המדינה?האם עבודה דרך העיריה נחשבת לשירות המדינה?
    4.מה פירוש: הנכות קבועה,אולם שיעורה עלול להשתנות. במה זה תלוי?
    5.האם מגיעות לי זכויות כלשהן נוספות?
    בתודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מס' שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וועדות רפואיות במקומות העבודה

    עו"ד זיוה אופק
    17/12/2009


    1. הביטוח הלאומי לא פועל לפי וועדות רפואיות שיש בחלק ממקומות העבודה (בעיקר בשירות המדינה וברשויות המקומיות). אם ברצונך לקבל כספים מהמוסד לביטוח לאומי, למשל קיצבת נכות, עליך להגיש תביעה מתאימה למוסד לביטוח לאומי.

    2. ככל שתהיי מפוטרת ותהיי זכאית לדמי אבטלה בלי קשר לנכות תוכלי לקבלם.

    3. השאלה הינה מתחום דיני העבודה ואינה בתחום מומחיותי. לא פירטת גם מדוע אינך יכולה לעבוד בשירות המדינה. אם הכוונה שזו היתה קביעת הוועדה הרפואית אז קרוב לוודאי שגם עיריה לא תקבל אותך לעבודה אחרי שנמצאת בלתי כשירה.

    4. השינוי תלוי במצב הרפואי.

    5. כדאי לבדוק אם יש לך ביטוח אובדן כושר עבודה. וכן שיש לך זיכוי במס הכנסה, אם זה גובה הנכות שלך גם לפי מבחני המוסד לביטוח לאומי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו