פיברומיאלגיה- זכאות לקצבת נכות?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברומיאלגיה- זכאות לקצבת נכות?!
    פרידה כהן פור
    23/05/2010

    אובחנתי כחולת תשישות כרונית ב2001 על ידי ד"ר רוזנר ברוטשילד ומאוחר יותר גם כחולת פיברומיאלגיה. על ידי ראומטולוג בעפולה- פניתי לביטוח לאומי וקבלתי 44% נכות לצמיתות. לאחר כ 6 שנים- פנו לקיבוץ בו אני גרה מכיון שלא היה דיווח על עבודתי ואיימו להפסיק את הקצבה, הועבר דיווח (שלא הועבר קודם בגלל בעיה טכנית)- באותה הזדמנות הגשתי תביעה בגלל החמרה הוזמנתי ל 2 ועדות רפואיות בהן היו רופא פנימי באחת ובשנייה פסיכיאטרית. על פי בקשתם הבאתי מכתב מפסיכיאטר פרטי שהייתי אצלו- והוחלט לפחית את אחוזי הנכות שלי ל 28% . לא ערערתי אז- מכיוון שטיפלתי באחת מבנותי שעברה תאונת דרכים ואושפזה עם דכאון קשה למשך 3 חודשים.
    היום אני עובדת באופן די סדיר, בגן ילדים ומצבי יציב אך רחוק מלהיות מצויין. מה האפשרויות העומדות בפני? וכיצד עלי לפעול. על תשובה מהירה אודה
    פרידה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החמרת נכות

    עו"ד זיוה אופק
    24/05/2010

    בעיקרון את יכולה לפנות בתביעה להחמרת נכות כיוון שעברה חצי שנה מאז התביעה הראשונה אולם אם מצבך התפקודי והתעסוקתי דווקא השתפר ייתכן שזה לא כדאי.

    בכל מקרה, מומלץ שלא לפנות בתביעת החמרה ללא חוו"ד רפואית מטעמך המעריכה את נכויותייך והמפרטת גם אילו החמרות חלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובחנתי כסובלת מפיברומילגיה.

    בן סימון עדה
    02/06/2010

    שלום רב
    שמי עדה בת 40 אם חד הורית אמא לילדה בת 10 אובחנתי לאחר 10 שנים של כאבי תופת בדיקות וכדורים מילומים ומה לא על ידי ראומטולוג שאני סובלת מפיברומלגיה כמו כן אני סובלת מאסתמה מגיל 14 ומטופלת בסרטייד דיסקוס ברצוני לדעת אם יש מקום לגשת לביטוח הלאומי בעיר מגוריי ולהגיש נכות בגין מצבי הפיזי אודה לכם אם תשיבו לי
    יום נפלא לכולם .

    בן סימון עדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי לגשת.

    עו"ד זיוה אופק
    03/06/2010

    במיוחד שאין מה להפסיד. מומלץ להביא חוו"ד מהראומטולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו