מחלות הדם ומחלות כלי הדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחלות הדם ומחלות כלי הדם
    פלוני
    19/10/2010

    אני סובל מ-DVT שהוכר ע"י משרד הביטחון, אני יודע שהנכם מתעסקים בנכות של הביטוח הלאומי בלבד, אך תקנות קביעת הנכות בעיקרם הן של משהב"ט, והן של ביטוח לאומי, הינם אותם תקנות ועל כן אני שואל את השאלה כדלהלן:

    הועדה הרפואית של משהב"ט, החליטה לתת לי אחוז אחד ע"פ סעיף 11 - כלי הדם מתוך "תקנות נכים" שכותרתו:

    "מצב לאחר נזק בכלי- הדם הפריפריים כגון Phlebitis או Thrombophlebitis או נזק בורידים".

    השאלה היא אם ה-DVT לא היה אמור להירשם תחת סעיף 2- מחלות הדם שכותרתו:

    "אנמיה (מחוסר דם ממאיר, מחוסר ברזל,? המוליטית, אפלסטית) ריבוי כדוריות אדומות, לובן הדם, ארגמנת, הפרעות בהקרשת דם."

    האם נתקלתם בלקוחות שסבלו מ-DVT, תחת איזה סעיף רשמו להם את הנכות?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלות הדם ומחלות כלי הדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות הדם ומחלות כלי הדם - תגובה

    עו"ד זיוה אופק
    20/10/2010

    א. אנחנו עוסקים בכל סוגי הנכויות.

    ב. להתאמה של המחלה לסעיפי הנכות יש להתייעץ עם המטולוג מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו